~~~~~~~~~~~~~~~~







2012年3月5日 星期一

我幾十歲人,呢啲嘢唔關我事 – 上集


我幾十歲人,呢啲嘢唔關我事上集

荔枝角某一工廠大廈的辦公室內,早上大班同事們正在熱烈討論今朝收到的一封匿名電郵。他們像「辦公室電視處境劇」一樣,大家都傾偈多過做嘢,甚至大模斯樣「一字排開」地討論得眉飛色舞。

同事們早上九時回到公司,一開email,全公司上上下下收一封匿名電郵,發信時間是昨夜凌晨2:30分。電郵內容說:「你哋公司『會計部嗰位陳小姐』一腳踏幾船,專呃男人錢,呃完錢就撇,正一仆街 冚家剷!」相信發出郵件的是某位男受害人,現在要唱衰陳小姐的惡行。

公司總經理「盧先生」今天早上剛巧跟大客有早餐會議,要下午才返公司。盧先生新聘請回來上班剛滿一個月的新秘書叫「Lucy」,Lucy估計盧先生下午回office會問她關於那email一事,所以她先要調查一吓。

Lucy私底下找全公司最八卦嗰位女同事「Bobo」去調查。Lucy假詞總經理盧先生想知道email內容真偽。Bobo如獲總經理重用,受命去調查事件,令她在無聊的辦公室中添上一分幹勁。

Bobo返回座位,立即進行調查。「會計部」一共有三位陳小姐:
第一位:48歲的Mary Chan,無拍拖、唔靚的老姑婆。
第二位:27歲的Yenki Chan斯文內向少女、她的男友是保險經紀。
第三位:36歲的Cecilia Chan平凡已婚婦人,育有一女。
三個嫌疑人物,誰是感情騙徙呢?Bobo分別去找三人。

Bobo跟蹤Mary女廁,在洗手盤前,問Mary關於那封匿名電郵的睇法。Mary怒氣沖沖回答:「我幾十歲人,呢啲嘢唔關我事!Mary都就快停經,仲未有人吼,邊有本事去呃男人。現在竟然被人傳「專呃男人」,打爛她的貞節牌坊,晚節不保呀!所以她十分之嘮氣。

Bobo覺得Mary嫌疑不大,因為Mary又醜又老,無乜本事去勾引到男人。Bobo立即打電話俾Lucyupdate她一吓Mary Chan的嫌疑不大。Bobo轉向下一個調查目標:Yenki Chan

BoboYenki friend,可以講真心話嗰種。Bobo跟蹤Yenki 到走廊影印機Bobo見到Yenki面有難色、眉頭緊皺。Bobo問正在影印的Yenki對於那封匿名電郵的睇法,Yenki覺得好委屈,話可能得罪人,被人大整蠱。BoboYenki知道那仇家是誰嗎?正當Yenki想開口回答之際,營業經理王先生突然路經走廊BoboYenki立即收聲散開。

Bobo返回座位,馬上打電話給Yenki,問她仇家是誰?Yenki細細聲說:那仇家好可能是Lucy

吓?原來係Lucy呀!

待續

二少爺說:1990年,達明一派數一數當時對香港具影響力的大人物。

排名不分先后左右忠奸(無大無細超)達明一派
作曲:佚名
填詞:周耀輝

20 則留言:

  1. 若我是Mary, 一定做到面有難色, 再諗吓究竟有無男人會對自己咁做, 扮哂有機會係受害者, 雖然又老又醜, 第時行出嚟都個頭都抬得高D.

    回覆刪除
  2. 30

    係喎,應該搶嚟認,公司女同事收到神秘人送花,我的男同事爭認係佢送喎

    回覆刪除
  3. 每個已婚嘅男人,總有俾女呃過嘅經驗。

    回覆刪除
  4. EBEN

    每個對女性有興趣/反應嘅男人,總有俾女呃過嘅經驗。

    回覆刪除
  5. 喺啵,奔仔,你有讲错啦!嘎嘎嘎~~~

    我是有骗女人的机会,却没机会给女人骗的啦!除了歪歪,就可能给他阿嫲骗过啰,是吧!?

    是嚯,卡卡。

    回覆刪除
  6. 封 email 會唔會係惡搞又或者 send 錯咗嚟咋~

    回覆刪除
  7. 嘿嘿

    女人騙不了你?可能你小孩時,你媽媽也騙過你「過度自瀆會盲眼」之類的謊言。

    歪歪的嫲嫲也可能騙過他「唔早睡有丫烏捉你」。

    /////


    largeheadboy


    今次email無send 錯。

    回覆刪除
  8. 卡臣:

    無話四十八歲的女人會無事,老人院經常發生阿伯爭阿婆,而大打出手。嘻嘻!

    回覆刪除
  9. 佛爺

    又係喎,人如紅酒,越老越值錢

    回覆刪除
  10. 會唔會打漏左D英文字,其實當事人唔係姓陳?

    回覆刪除
  11. 最危險的地方就是最安全的地方
    所以最無嫌疑的人就一定係佢做的!
    嘻嘻,估唔估得中呢?

    回覆刪除
  12. 詩百爾

    封email全中文喎

    ////

    最無嫌疑果個做: 呢句啱呀!


    ////

    coffee

    Mary..... 唔係囉

    回覆刪除
  13. 偵探小說通常無咁易俾你估到...
    會唔會有人因愛成恨?

    回覆刪除
  14. 巴黎

    很難估到,
    原因不在大家
    只是我上集給的資料背景不足唧

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin