~~~~~~~~~~~~~~~~







2012年1月16日 星期一

世界上沒有無緣無故的愛


世界上沒有無緣無故的愛

毛澤東說:「世界上沒有無緣無故的愛。

一對30歲左右的女子,在北京機場的海關被扣留調查。她們是一對金蘭姊妹,左邊那位全身名牌的叫Margret,右邊那位衣著較平實的叫Shirley

* * * * * *

富貴Margret和平實Shirley相識於中學時代。兩人是同班同學仲坐隔離位,十分之老友。她們住在同一屋邨,一起返學溫習,放假一起去玩。

Margret有美貌,Shirley夠義氣,經常傾心事。兩人咁投契,結拜金蘭。但她們對同性無興趣。

畢業後,Margret打了兩年工,其出眾的美貌被公司老闆睇中,Margret閃電嫁給他,「升呢」做老板娘,由屋邨搬去淺水灣。Margret沒有工作,靠炒股炒樓都盤滿砵滿。

反觀Shirley就無咁幸運,踏實地做個OL,有一個做地產經紀的平凡男朋友叫Henry,男友收入不高。兩人正努力儲錢買樓,計劃結婚。

Margret雖然做了富太,有「太太團」陪她ShoppingHigh Tea。但Margret怎會見利忘義,忘記老朋友呢?Margret間中會找Shirley聚舊。ShirleyMargret面前沒有自卑感,真正的友誼是不會計較身份地位。

Margret的丈夫經常飛去外國營商,留下Margret無人陪。這天,MargretShirley去北京玩三日兩夜。兩人的衣著差天共地,旁人還以為富太和工人遊埠。Shirley早已習慣了這種無聊目光。

兩人在大陸入境後,推著行李車,正想過海關時,突然被海關人員請入房,兩女子都打了一個突。

大陸海關人員向衣著高貴的Margret問:「妳帶了多少人民幣入境?」Margret臉色轉白,原來大陸入境條例限制:每個旅客最多只限帶五萬元人民幣入境。而Margret就帶了七十萬人民幣,打算到北京買古董和奢華吃喝玩樂。

如今被捉到就會揹上「擾亂金融」的罪名。人民幣被充公之餘,仲要坐監, 身驕肉貴的Margret,嚇到口震震。

海關人員叫Margret逐一打開每個袋檢查,關員發現其中一個旅行袋內,藏有七十萬人民幣,人贓並獲。今次Margret周身蟻啦。

正當海關人員叫Margret交出回鄉證時,身旁的Shirley向關員說:「錢是我的」。
Margret立即望向Shirley,用眼神無聲的溝通:「吓!妳
Shirley用眼神回答:「讓我頂罪吧,我條命無妳咁矜貴
Margret感動又感激Shirley這個義氣仔女,人生有個真正朋友的確好極!

海關人員問Shirley:「這些錢真是妳的?」
Shirley答:「這些錢是我的。」
海關人員望向MargretMargret點頭,低聲:「錢是她的」。

如事者,Margret安全步出機場,Shirley則罰款和過了十天監獄生活。

* * * * * *

Margret在北京逗留了十天,等Shirley出獄那天,Margret在監獄門口接她。如電影情節一樣,兩人在監獄門口緊緊相擁。Margret叫司機車她們回飯店,讓Margret好好梳洗後,MargretShirley到北京最豪華的餐廳吃飯,替她洗塵。

餐廳位於摩天大廈,兩人望著落地玻璃窗外,北京全市風景。Margret把一個信封遞給Shirley,拆開信封,入面有一張「七十萬人民幣」的支票,是MargretShirley的心意。

Margret感激的說:「當時妳向關員說那七十萬是妳的,我也說那七十萬是妳的,這張支票是妳應得的。」Shirley欣然收下支票,美味的餸菜端上來,為友誼萬歲乾杯。

其實Shirley邊有咁義薄雲天?她跟男友Henry在香港睇中一個單位,首期尚欠港幣84萬,所以Shirley在海關站出來替她頂罪,Shirley知道Margret一定會好好報答她。

毛澤東曾經說過:「世界上沒有無緣無故的愛。


二少爺說:大家可曾記起波基小絲。




Endless love - Lionel Ritchie and Diana Ross

My love, There's only you in my life
The only thing that's right
My first love, You're every breath that I take
You're every step I make
And I, I want to share
All my love with you
No one else will do
And your eyes
They tell me how much you care
Oh, yes you will always be My endless love
Two hearts, Two hearts that beat as one
Our lives had just begun
Forever, I'll hold you close in my arms
I can't resist your charms
And love, I'll be a fool for you
I'm sure, You know I don't mind
You know I don't mind
'Cause you, You mean the world to me
Oh, I know, I know I found in you
My endless love
Oh, And love
I'll be that fool for you I'm sure
You know I don't mind
You know I don't mind
And yes, You'll be the only one
'Cause no one can't deny
This love I have inside
And I'll give it all to you
My love, My endless love

32 則留言:

  1. 等我仲以為 shirley 真係對 margaret 咁好添,原來有陰謀嘅!

    波姬小絲梗係記得
    阿加斯個老婆嘛~

    回覆刪除
  2. 最近人民幣個價升咗少少, 70萬人民幣兌到多過84萬港幣. Shirley仲有萬幾蚊淨同男友豪擦一餐, 恭喜哂!

    世界上沒有無緣無故的愛? 呢D叫做等價交換.

    回覆刪除
  3. largeheadboy

    仲有呀
    波姬小絲係MJ個哎呀情人

    ///

    30 something

    如果坐十天監有八十幾萬,我都制呀
    日賺十幾粒喎~~

    回覆刪除
  4. coffee

    受人錢財,替人消災
    收錢替人坐監ok嘅

    回覆刪除
  5. 替人頂罪,該有回報,但回報多少,不保險!

    回覆刪除
  6. laulong

    如果回報只是一餐飯,真係殺人都似

    回覆刪除
  7. 我有睇青青珊瑚島,記唔記得男主角叫乜名?

    回覆刪除
  8. naruto

    我上網check過,套戲叫:Blue Lagoon
    男主角叫: Christopher Atkins

    回覆刪除
  9. 卡臣:

    充公七十萬,再比七十萬,即係瑪嘉烈一下用佐一百四十萬,認真勁!

    通常頂罪,係開雞竇,好少認錢!嘻嘻!

    回覆刪除
  10. 佛爺

    1,400,000<--又真係寫得勁咗啲

    通常頂罪,係開雞竇,同埋賣老翻

    回覆刪除
  11. 卡臣:

    替人頂罪,仲有老番,係喎!

    一百四十萬,若果諗下「攻瘀深」比「塵震充」,都唔係勁!簡直係雞碎!嘻嘻!

    回覆刪除
  12. 佛爺

    但如果「塵震充」要幫「攻瘀深」鑽風水洞,一百四十萬,又真係太少太少

    回覆刪除
  13. Shirley 呢舖都係搏一搏jor bor,係冇?

    回覆刪除
  14. eben

    shirley 諗幾萬蚊走唔甩,
    70萬就真係戲劇效果,現實無咁多

    ///

    火女

    呵~

    回覆刪除
  15. 卡臣:

    咁又係,咁既「洞」,係「塵震充」至鑽得落!若果一般人,支「鑽」都軟哂囉!嘻嘻!

    回覆刪除
  16. 佛爺

    哈哈!

    所以幾百億搣開都有血有汗,有淚添呀

    回覆刪除
  17. 有钱佬唔系碌卡个咩?使乜带甘多银纸架?

    回覆刪除
  18. helloinie

    在大陸消費,大擘使現金,很少刷卡,驚人知道賺幾多,難逃稅吖

    回覆刪除
  19. 毛澤東曾經說過:【世界上沒有無緣無故的愛。】

    值得啊!70万!我也要~~:)

    回覆刪除
  20. It sounds like a TVB drama at 8:30pm...

    haha...

    回覆刪除
  21. 小C梅

    妳即係話我抄無記啫?!

    妳好嘢!俾妳踼爆!

    回覆刪除
  22. 卡臣:

    唔好意思,真係好想問,究竟毛澤東有無講過呢句話?或者係你作出來的?

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin