~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年8月22日 星期一

載妳回家


載妳回家

一名50歲的士司機,坐在的士車廂內,收聽電台深宵音節目。他不選擇周街兜客,車資不抵油錢。他索性把車泊在路旁,等候乘客。

的士司機叫Raymond,戴上眼鏡,圓碌碌的身型。他習慣把的士泊在夜總會門口,接載豪客和小姐去酒店,Raymond貪豪客急到唔駛找錢便落車。

除了貪貼士多的原因之外,Raymond愛停泊在這間夜總會等客,另一個原因就是希望見到「她」。

「她」叫Suky,夜總會25歲公關小姐。唔使形容,總之就係一個字:「索」。Suky如果無客買鐘,凌晨4 時左右便會下班,步出夜總會,截的士歸家。

某晚,Suky乘了Raymond的計程車回屯門的家。兩人在車廂內沒有交談,只是聽著收音機播出的舊歌。是首十年前的廣東舊歌,令到Suky回想起中學時代的無憂無慮,如今是風塵女子。她面上不禁泛起一臉憂鬱。Raymond對她留下印象。

隔了幾晚,Raymond又碰巧載Suky回家。今次Raymond主動先開聲:「小姐,我鐘意聽林子祥嘅歌,妳呢?」Raymond問之前都擔心Suky是那些潑辣貨色,會答:「的士佬開你嘅車啦!關你叉事咩!」之類的粗鄙說話,結果Suky輕聲答:「我鐘意陳慧琳。」兩人便由廣東歌說起,傾談之間,很快便到了屯門。

Suky臨落車時,Raymond遞上卡片,說:「我做『八折的』,要車call我計平啲。」Suky對Raymond的第一印象是個正經人,感覺似一個好爸爸,她收下卡片。Suky作為一個夜歸女子,有一個固定的士司機,自己就算遇上什麼不測,都有線索讓警方跟進。車費又平宜,何樂而不為呢?

第二天晚上,Raymond收到 Suky的電話要車。Raymond又接Suky回家,今次他們開始傾其他話題。如是者,車了幾晚,她們便開始無所不談。

Suky中五畢業後,考不上預科,做過時裝店的sales妹,收入微薄。一次遇上舊同學,身光頸靚,原來她做了夜場小姐。叫Suky不如試一試,香港笑貧不笑娼,搵到錢先至最實際,好過做死一世sales妹。

Suky掙扎了一會,最後踏上夜總會小姐的生涯。但她「又做又要怕」,收入是增加,但覺得自己份工唔見得光,成日苦埋口面,所以好少被客人「買鐘」。唔怪得晚晚4時放工乘Raymond的士,否則12點已跟客人去酒店。

Suky想轉工離開這種生活,但又擔心無錢,徘徊在「物質和精神鬥爭之間」。結果兩邊唔到岸,內心十分掙扎。有時會借酒消愁,甚至失控大叫,渾身顫抖。

Raymond聽後,分享他的個人經歷:50歲的Raymond是玩具廠老闆,在東莞開廠,每年生意額幾億,都算風光過。因為用錯了「有毒顏料」遭美國專家揭發,遭大陸地方政府封殺,Raymond陪上一大筆黑錢給官員才擺平事件,隨即又身中「雷曼海嘯」,無哂錢,唯有認命破產結業。回港揸的士維生。

以前揸Benz,而家揸Taxi,生活一樣咁過。無嘢唔可能,睇自己決心如何啫。Suky聽後釋懷不少,Raymond第一次從倒後鏡見到Suky有一絲笑容。

自這晚開始,Raymond再沒有收到Suky的「叫車電話」。Raymond在夜總會門口等,都見不到Suky的蹤影。彷彿一個朋友不辭而別,略有所失。Raymond心裡疑問:「究竟今晚誰人載妳回家呢?」

Raymond有Suky的電話號碼,但又不敢打去,驚Suky誤會自己有歪念。Raymond對Suky無非份之想。這個故事不是Martin Scorsese的《Taxi driver》。Raymond不是Robert De Niro,Suky不是 Jodie Foster。

兩天後,Raymond終於忍不住,要打去找Suky,如果電話駁通,他就扮覆錯電話:「陳太,係咪要車去將軍澳?」結果電話傳來:「電話號碼已經取消用戶登記」。噢!Suky人間蒸發了,Raymond十分擔心她的安危,留意近日新聞報導。

* * * * *

這天,Raymond於黃昏五時接更,又開始他的夜間司機工作。他在觀塘工廠區遇到一個女乘客,她右手一大袋衫左手一大袋衫,上車後,Raymond驚叫:Suky?Suky笑說:「叫我Susana啦!」

她原名叫Susana,初到夜總會工作時,改了個撈味重的英文名叫Suky。那晚開始,她決定要離開小姐生涯,把手提電話號碼也轉了(因為有客人知道她的號碼),在時裝店做sales妹。這天,她從觀塘工廠攞貨,乘的士回時裝店,就遇上Raymond了。Susana說雖然收入少了,最初好唔慣,但心理包袱放低,開懷不少。

Raymond車她到旺角時裝店,Susana多謝Raymond的點化後,落車去繼續她的工作。Raymond從倒後鏡望著Susana的背景一笑,其實Raymond揸了25年的士,那裡會是什麼玩具廠老闆?只是他某次跟乘客攀談時知道的真實經歷已矣。他隨口說出來,結果幫Susana做了一個決定。

Raymond偶爾也會想起Susana,不知道今晚她由誰人車回家呢?


二少爺說:「Who's gonna drive you home tonight?」



Drive - The Cars

Who's gonna tell you when
It's too late
Who's gonna tell you things
Aren't so great
You can't go on
Thinking nothing's wrong
Who's gonna drive you home tonight
Who's gonna pick you up
When you fall
Who's gonna hang it up
When you call
Who's gonna pay attention
To your dreams
Who's gonna plug their ears
When you scream
You can't go on
Thinking nothing's wrong
Who's gonna drive you home tonight

Who's gonna hold you down
When you shake
Who's gonna come around
When you break
You can't go on
Thinking nothing's wrong
Who's gonna drive you home tonight
Oh you know you can't go on
Thinking nothing's wrong
Who's gonna drive you home tonight

25 則留言:

  1. coffee

    我印象中是這樣
    ...
    莫非妳真實的英文名是suky?
    係就sorry

    回覆刪除
  2. Susana 撈味唔重呀?哈哈!

    當年唔係咁鐘意 drive 呢首歌,覺得好悶
    依家又覺得好好聽好有味道

    回覆刪除
  3. largeheadboy

    80年代聽drive呢首歌
    好鐘意它的編曲
    好有層次/氣氛

    另一首:10cc 的 i'm not in love
    編曲一樣咁得我心

    回覆刪除
  4. 好彩个苏珊娜转番做正行,如果继续做捞女,长久落去,晚晚凌晨收工,健康都坏晒咯!

    回覆刪除
  5. helloninie

    講開又講咋
    做空中小姐
    有時差/日夜顛倒
    天空又多輻射/機倉乾燥
    對身體都不好

    回覆刪除
  6. 我仲以為Susana會同Raymond過電, 做一對窮但係開心的夫妻.

    Suky個名撈味都唔重啫, 反而我覺得似D無知小妹妹先會改的名. :P

    回覆刪除
  7. laulong

    一個大話改變另一個人的一生

    ++++

    30something

    我都盡量淡化兩人的可能性
    年齡差異/外貌

    Suky 唔夠撈味
    都係lulu 似啲

    回覆刪除
  8. 個故事好有意思呀,睇初段我心想,首歌咁浪漫(雖然有點淒迷),攪乜寫咗去舞小姐果度㗎,但睇完超級 Like!

    回覆刪除
  9. SKII

    因為首歌印象最深一句是;
    Who's gonna drive you home tonight
    所以寫了這的士司機故事

    多謝like先

    回覆刪除
  10. 哈哈!我怎會用Suky做英文名!況且Suky本不是英文名,放心寫,鼓勵大造文章!

    回覆刪除
  11. 唔怪得之上次阿媽咪話題suky放假啦,原來無做
    (係咪好佛爺嘅答法呀?)

    回覆刪除
  12. naruto:

    我有乜答法呀?我唔知既?嘻嘻!

    回覆刪除
  13. 卡臣:

    這個故事好溫情,有教育意義!

    有一些資料想補充,我以前看過一個研究,在美國取樣了一千對老公大過老婆二十五年或以上的夫妻,同時也取樣一千對老婆大過老公二十五年或以上的夫妻來研究。

    唔好問我實驗結論,我唔記得哂!只記得老婆大過老公二十五年或以上,其中一點是老公覺得有一個好慈祥的阿媽咁。

    這個研究嚇我一跳的地方是:有無搞錯,取樣都兩邊搵到一千對夫妻?咁,美國究竟有幾多老夫少妻和老妻少夫呀?

    男人搵個細過佢二十五年的老婆,好正常!但竟然有咁多男人娶個大佢二十五年的老婆!世上有咁多男性考古學家咩?嘻嘻!

    回覆刪除
  14. naruto

    99組媽咪都上咗岸從良

    ++++

    佛爺

    老妻少夫
    香港少見
    不過好多老伯娶大陸婦
    大過二十五年閒閒地

    回覆刪除
  15. 卡臣:

    大陸婦嫁大她們二十五年以上的男人,不止在香港,北美洲也有不少,而且鬼佬更加好,改埋個西方姓氏。果班女人,相睇就上床,一拍板,雙腿即合!嘻嘻!

    回覆刪除
  16. 佛爺

    一拍即合?
    你注入新解釋

    好嘢

    回覆刪除
  17. 多謝十卜先

    跳出一個固有匡匡需要勇氣

    回覆刪除
  18. 仲以為有下文添, 點知就咁撞番就算喇.

    回覆刪除
  19. Folium

    我已淡化他們的可能性
    無奈大家都想希望見到他們有下文

    回覆刪除
  20. 呢個故仔証實咗「大話」用得恰當都可以係一件好事。

    回覆刪除
  21. 歪歪

    有時候
    善意大話更勝惡意真話

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin