~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年3月21日 星期一

飛黃騰達

飛黃騰達

Steve和Bill坐在卡拉OK的沙發上,喝著啤酒。身邊的同事正得意忘形地唱歌。今天是Steve離開這公司的last day,同事們正替Steve搞farewell party。

Steve喝到醉醺醺,Bill鼓起勇氣,問一條他已經藏在心底裡兩年的問題:「阿Steve,究竟兩年前……」

* * * * *

~ 三年前 ~

Steve和Bill是大學同班同學,兩人份屬好友。他們於同一屆畢業,Bill是First Honour degree畢業而Steve是Third Honour degree畢業。Bill讀書叻過Steve。兩人參加某大公司的招聘日,結果兩人同時被錄用,在同一個部門工作,由officer做起。

一年後,兩人直屬的Supervisor要離職,一個懸空的post出現在兩人面前。Sales Manager決定要升Steve和Bill其中一個做Supervisor。論學業成績,Bill雖然勝過Steve,但講工作表現方面,兩人則叮噹馬頭。所以未知鹿死誰手。

下週二,Sales Manager會先後分別接見Steve和Bill,然後決定升哪一位做Supervisor。Bill為了這次面試,上網找資料、模擬對答,做足準備。而Steve則一貫懶懶閒性格,無乜做過準備功夫。

* * * * *

星期二下午,Sales Manager先接見Bill。Sales Manager問Bill如何增加每月營業額?如何管理下屬?Bill把事先準備好的答案,好有系統好有邏輯咁闡述給經理聽。Sales Manager係咁點頭,似乎好滿意Bill的表現。45分鐘後,Bill胸有成竹地離開Sales Manager房間,似乎坐了半個屁股在Supervisor椅上。

輪到Steve入經理房,10分鐘後,Steve便草草出來。Bill看在眼裡,心花怒放:「Supervisor個位,非我莫屬啦!」升職結果在星期五公佈。

* * * * *

星期五上午,Sales Manager出email公告天下:「Steve榮升Supervisor,升職加薪」。Bill表面無事,仲要扮大方恭喜Steve,其實內心重創:「點~解~唔~係~我~呀?!」

Bill曾經想過resign,可惜當時市面經濟差,找不到好工,Bill唯有under阿Steve,忍氣吞聲做下去。

Steve做了一年Supervisor後,Steve再被Sales Manager提攜,升做Assistant Manager。Bill仍然是officer,那股酸溜溜的味道,可想而知。Bill的努力得不到上司認同,變到無哂鬥志,返工只係Hea做,返工等收工,糧頭望糧尾。

* * * * *

Steve做了一年Assistant Manager後,Steve找到另一份好工,跳槽到第二間公司做Sales Manager。今天是Steve在這公司的last day,同事們跟他到Karaoke唱歌飲酒,Steve面紅耳赤,已經醉咗九成。

Bill鼓起勇氣,問一條他已經藏在心裡兩年的問題:「阿Steve,兩年前,Sales Manager見咗你十分鐘,究竟佢問咗你乜嘢呢?」

Steve爛醉如泥地:「好!今日係我last day,我就講俾你知…」
Bill好緊張,終於揭開兩年的疑團。

Steve:「我嗰日入經理房…佢未問我嘢之前…我先劈頭一句:『唔使講咁多,如果你升我職,公司加俾我嘅人工,我每個月全數轉帳返俾你,直到我辭職為止,OK唔OK?』…經理諗咗一諗…點頭…我兩分鐘就搞掂…不過費使太礙眼…咪坐多8分鐘先出房囉…跟住經理細仲主動升我做AM…有咗呢個title咪方便我再搵到另一份好工囉…哈哈哈…」

之後,Steve幾聲大笑之後,「砰嘭」一聲,醉倒沙發,不省人事。

Bill睜大眼晴,成個人呆咗,原來一直等了兩年的答案,真相是這麼赤裸!唔怪得Steve得上司提攜,扶搖直上。原來Steve升職加薪,就等於經理升職加薪。

* * * * *

第二天,Bill再致電追問Steve,Steve解釋昨夜一早已經飲到爛醉斷了片,醉後所講的一切全是胡扯一通,信一成都死。

Bill奈佢唔何,唯有收線,再望回辦公桌上的一大堆文件,深深地嘆了一口氣。




二少爺說:
我是「達明一派」的粉絲,也是「黃耀明」的粉絲。特地選來黃耀明的《春光乍洩》。個MV拍得好華麗架!


To The End - Blur

All those dirty words
They make us look so dumb
Been drinking far too much
And neither of us mean what we say

Well you and I
Collapsed in love
And it looks like we might have made it,
Yes it looks like we’ve
Made it to the end

What happened to us
Soon it will be gone forever
Infatuated only with ourselves
And neither of us can think straight anymore

31 則留言:

  1. 卡臣:

    十分鐘,我以為佢地係房裡面,抵死纏綿,熱情如火!

    回覆刪除
  2. 卡臣:

    有一點要澄清,我當個Sales Manager是狼虎之年的西太后。

    回覆刪除
  3. 佛爺

    我相信你的潛意識裡
    也相信用身體去取悅女上司
    而最終給她私有化
    退休去了

    回覆刪除
  4. 卡臣:

    慘在我無試過有女上司呀?陰公!

    回覆刪除
  5. 卡臣:

    我識得有個男的,坐辦公室,真係無料到,只係鴨工奇佳,面皮奇厚,包皮奇滑,就被個女經理,升佐做副經理。佢經常要佢D馬教佢點做野,佢都頂得順,面皮厚到可以防幅射!

    回覆刪除
  6. 佛爺

    我識得有個女的,坐辦公室,真係無料到,只係波大籮挺,人靚聲甜,床功高強,就被個男經理包咗,大家又覺得無可厚非,證明男女唔會公平!

    回覆刪除
  7. hi Carson,

    I have been reading ur blog for sometime. I am wondering what song is it in the youtube link. Is it a trailer of Last Year at Marienbad(1961)?

    回覆刪除
  8. 你好

    youtube的link如下:

    http://www.youtube.com/watch?v=0DjHKqb365A&feature=player_embedded#at=191

    但我不認為它借用了Alain Resnais的《Last Year at Marienbad》trailer
    只是MV導演借景仿拍的

    回覆刪除
  9. 佛爺,你嘅假設係男上司都得。靚嘅男/女同事得寵都係常見事,我自知唔靚咪得過恨字。

    卡臣,你叫佛爺去考女警?佢咪要作出好大犧牲?到時畀個女上司佢都無用武之地。

    二少爺,你將兩首經典歌嘅原裝版本擰出嚟,我就想擰啲冒牌版本掉落垃圾筒,仲畀佢呃咗咁多年。

    回覆刪除
  10. 歪歪

    佛爺考女警
    如古代花木蘭之男裝版
    唔使切
    用膠紙黐住先

    聽完nighporter 同 to the end之後,你就想擰啲冒牌版本掉落垃圾筒?

    無奈佢係達明同明哥
    二少爺盲目地接納咗
    中西版各有各好啦

    回覆刪除
  11. 个嗰Steve真系贱格,贿赂上司,偏偏又系个衰格上司,其实Bill都唔使理尼di甘贱格概人,所谓同枱食饭,各自修行,做好做坏,始终都会自作自受架!

    回覆刪除
  12. helloninie

    呢個故事結局是open
    即是:可能steve醉後亂作故事
    可能是bill醉後的幻覺
    所以...唔好咁認真

    回覆刪除
  13. 直言賄賂,成本同風險都太高,可能 Steve之前已摸過經理個底...

    即係有嘢?咁又另一個故事咯!

    回覆刪除
  14. 校長

    都係你諗得周詳
    steve做的面試準備功夫,就是摸經理個底。

    下一集:原來大家都飲醉
    一個發嗡風一個聽錯
    cheers~~

    回覆刪除
  15. 好醜惡呀,唔怪我當年升得咁慢啦

    回覆刪除
  16. 哈哈哈哈。。。有酱夸张吗?
    那么steve怎样过活?
    喝西北风啊?

    不可能啦!^6^

    (只有卡臣知道真相,是你编出来的嘛!哈哈。。。)

    回覆刪除
  17. naruto

    你都好呀
    有得升
    大把人無得升呀,陰公!

    ++++

    cindy

    真相是:一切都是醉後幻覺
    飲酒後切勿駕駛

    ++++

    coffee

    資本主義控制了社會運作

    回覆刪除
  18. 有啲似之前兩個男仔爭做劇團第一男主角嗰個故仔~

    回覆刪除
  19. naruto

    「升完咪比人炒」<--似乎是一個陰謀
    請節哀


    +++

    largeheadboy

    吓?邊個劇團?
    八嚟聽吓好喎

    回覆刪除
  20. 卡臣:

    我去怡虹院洗廁所,都唔會投考女警。

    回覆刪除
  21. 歪歪:

    我識得果隻鴨,有幾個細路,仲要係有肚腩,無身材果隻,服未?

    回覆刪除
  22. 佛爺

    怡虹院洗廁所,可能貼士多過最低工資

    回覆刪除
  23. 卡臣:

    貼士當補助,最緊要怡虹院有靚姑娘養眼。

    女警上司,最驚形象似小鹹鹹呀!

    回覆刪除
  24. 佛爺

    噚晚我睇「窮富翁 大作戰」
    見到個才俊洗廁所,做所長
    仲見到住板間房啲人
    唉~~關心吓基層人士

    回覆刪除
  25. 『無奈佢係達明同明哥
    二少爺盲目地接納咗
    中西版各有各好啦』

    我覺得『禁色』唱得比原作更有感情,當年初出道抄靈感都算,但係佢咁多年後响香港所謂推動原創嘅電台攞嘅大獎,佢就應該轉送畀Blur!

    回覆刪除
  26. 歪歪

    都係兩首啫
    抄的佔一個小比例
    其他原創歌都好精彩
    原諒一吓
    (無法啦!鬼叫佢係達明咩)

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin