~~~~~~~~~~~~~~~~







2009年10月1日 星期四

《無聊死火令》




《無聊死火令重臨》

聲明:以下十段是非常無聊,它不是「急口令」,而是描述一個「死火或弊家伙的處境」的「死火令」,加起來便是「無聊死火令」,跟「武林聖火令」並無任何關連。

請大家做好心理準備,唔怕無聊嘢,就可以繼續睇落去。

        * * * * * 

第一篇
Laura是一名身材出眾的19歲靚模,她為了搏宣傳和製造曝光,不請自來到明光社主辦的「道德重整論壇」踩場。身穿前後低VLaura,露出好深的波罅和籮罅。Laura一步入會場,立即遭到參與的衛道之士破口大罵。

好!故事講完了。
呢個故事叫:Laura露籮攞嚟怒鬧」


第二篇
近年興起的3D電影,大受歡迎。無論是動畫還是真人演員,都利用3D技術。3D電影一上映,觀眾爭相入場。感官上獲得新刺激,打破以往2D電影觀看模式。

好!故事講完了。
呢個故事叫:「快啲睇3D feelfree啲」


第三篇
某工程承建商決定今年涷薪,員工對於公司在有盈利情況下仍然拒絕加薪,堅絕不能接受。並發動罷工,勢必影響工程完工日期,引致公司承受延期罰款。公司最後讓步,一律加薪5%,員工同意復工,加緊進度完成工程。

好!故事講完了。
呢個故事叫:「公司施軟功叫員工快些完工


第四篇
一班黑社會成員,向警方申請「洗底」,重新做人。警方竟然誤將該批前黑社會成員的私人資料,外洩到互聯網的分享軟件上。洗底人士遭警方無意起底,十分後悔當初相信警方,唔洗底好過洗底。

好!故事講完了。
呢個故事叫:「黑底兄弟過底後一起被起底」


第五篇
風水輪流轉,港客參加旅行團到廈門旅行,遇上當地惡導遊強迫港客參加自費節目,否則將團友留在停車場內。就算導遊出言恐嚇,港客仍然毫不理會,當導遊亂講嘢順口雌黃。團友把恐嚇片段上載到youtube,把該旅行社列入黑名單,其他客人不敢光顧。

好!故事講完了。
呢個故事叫:「港客唔理講嚇定講吓盞趕客」


第六篇
i-Phone 5快將公開發售,馮小姐,英文名叫Ivy,跟朋友一窩蜂出i-Phone 5。但需要在開售天前一晚到專門店徹夜排隊輪候,12月的寒夜裡,馮小姐抵著冷風排隊,終於讓Ivy如願以償買到i-Phone 5

好!故事講完了。
呢個故事叫:Ivy Fung跟風出i-Phone 5捱冷風」


第七篇
大地產發展商主席劉先生,跟都市重建局合作,收購舊區的舊樓,清拆後興建起大型樓盤,提供大量單位給買家炒樓,市場氣氛十分旺盛。

好!故事講完了。
呢個故事叫:「大劉拆殘樓起樓嚟炒樓」


第八篇
會考放榜後,成績較差的末代會考生,未能派位升讀中六,改到職業先修學院報名。由於學位有限,需要學生在學校門外通宵排隊。電視新聞記者採訪排頭位的學生,被訪學生說早已習慣了通宵瞓街排隊,唯有自娛,玩吓傾吓食吓當開街頭party囉。

好!故事講完了。
呢個故事叫:派位派唔到排隊排通頂當派對


第九篇
一名患上精神病的50歲中年女士,跟年邁母親同住在屋邨單位內。深夜時分突然精神病發作,失去常性,揮菜刀將睡夢中的母親斬死。更將屍體拖入廁所內肢解,陪屍一天後發出惡嗅,由鄰居發現後,報警處理。

好!故事講完了。
呢個故事叫:「擬似黐線師奶廁所切屍」


第十篇
香港動漫電玩節又開鑼了!招徠大批動漫電玩迷到場一名D cup靚模出席,為某電子遊戲機作代言人。她為了出位,竟然即席抽獎送出自己的一撮頭髮。得獎者是一名宅男。在旁幾名毒男fans不滿自己無獎攞,竟然為了一束毛髮動武,大打出手,須要由護衛上前阻止,情況一度混亂。

好!故事講完了。
呢個故事叫:動漫迷動武為奪D cup模啲毛


25 則留言:

  1. 好嘢,卡臣國慶日出關,果是好日子!

    睇緊閱兵,一陣拜讀!

    噢,俾小豬霸咗頭位添!

    回覆刪除
  2. 卡臣,你終於又寫返blog啦!
    好開心呀~!!!
    期待你的文章~~

    回覆刪除
  3. 現在5點多. 剛起床因為要坐飛機. 看到你的update還以為自己夢遊. 歡迎卡卡回來.

    回覆刪除
  4. 唔無聊呀,一方面寫出了社會的一些面貌,另方面見到你食字的功力。想得很透闢呀!

    回覆刪除
  5. 哎呀><!
    無左第一位,好彩有第3 hee

    回覆刪除
  6. Cargor~~
    睇你d文好睇過國慶閱兵

    回覆刪除
  7. 各位好友:

    多謝大家無忘記我!

    揀國慶日回來
    好似高興啲!

    再一次講聲多謝大家!

    回覆刪除
  8. 望穿秋水,終於等到今日喇!

    回覆刪除
  9. 歪歪,eric,denzel

    多謝支持
    似乎大家對我的回來抱有正面態度

    多謝哂!

    回覆刪除
  10. Xiao zhu, laulong, c+, 翔, 野比大雄, desertfox,大隻權, 佚名, keith, 篤篤:

    多謝支持!

    3/10 見
    ....是一個警匪故事

    回覆刪除
  11. 卡sir ....good morning~~~

    新學期開始勒....yeah~~~~~

    回覆刪除
  12. 卡sir 重出江湖!! x 2
    嘩! 等到頸都長埋, 而家條頸可以帶20個圈出街.

    回覆刪除
  13. Ingrid, 自由行, 佚名 鎚, 南蠻人

    多謝沒有忘記我呀!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin