~~~~~~~~~~~~~~~~







2008年2月6日 星期三

暗戀情人-下集


暗戀情人-下集

Derek電光火石之間諗出的IQ問題:「皮球、呼叫、跌倒、苦味、會堂、商場、棺幕、高大、牆壁,這九樣東西存着什麼關係脈絡?」
正當Derek想開口問同枱眾人之際,席上另一位少女已經搶白:「喂!各位,我想問一問大家:英勇、寒冷、摺疊、黃金、握著、鑄模、售賣、告知、荒地、呢九樣嘢有乜嘢關係呢?」發問者正是Debbie本人。

Derek暗裏驚訝:為什麼她的想法和我的這麼相似和接近?在世上很難找到一位咁夾的對象,難道上天早已注定我們是一對情侶?

Derek唔使2秒,第一時間搶答:「我知道答案:呢九樣嘅英文係:Bold、Cold、Fold、Gold、Hold、Mold、Sold、Told、Wold!」
眾人見Derek平日唔聲唔聲,唔似思路會咁敏捷;懷疑Derek這麼快便能夠解破問題,心裡認定Derek之前一定有聽過這條問題和知道答案。

Derek自辯:「因為我都喺同一時間,諗咗一條十分相似嘅問題:皮球、呼叫、跌倒、苦味、會堂、商場、棺幕、高大、牆壁,有乜嘢嘅關係?」一時間眾人啞口無言,無人識答。Derek沾沾自喜說:「答案係:Ball、Call、Fall、Gall、Hall、Mall、Pall、Tall、Wall!」

Derek:「嘩!我覺得我同Debbie嘅諗法好相似。」
這一句話不說出來又自可,一說出口便引來眾人一起聲討圍攻Derek。「你就想囉!」、「好似?慳啲啦你!」、「你咁嘅款就想同Debbie似?邊忽似呀?」、「人叫Debbie,你就跟人叫Derek,你乜嘢居心呀!?」
眾人化妒忌怒火為攻擊力量,齊心把Derek打到體無完膚。連同Debbie向Derek另眼相看的感覺,也一併給群眾壓力,打致煙消雲散。

中五時的Derek口才不靈光,這時以一敵十,更無半點還擊之力,處於捱打狀態。經這圍攻後,這晚餘下的時間,Derek再沒有說話,氣憤難平地吃到一半,Derek便借故離開酒樓。在Debbie面前丟架,成為記憶裡謝師宴的最大污點。

Derek投身社會工作後,練得有膽量有口才,夜深人靜,Derek偶爾失眠時,望著天花板,
暗自後悔謝師宴當晚沒有找緊機會,即時向Debbie講清楚那刻的巧合,替自己平反。

失散數年後,再次於地鐵相遇,一定是上天安排,給自己第二次機會,Derek絕對不會輕易錯過。

車廂內的Debbie,全程眼望地下,若有所思,沒有留意到站立在對面的,正是舊同學Derek。

當Derek鼓起勇氣,打算走上前相認之際,Debbie突然向身邊女同伴開聲講話,她面帶怒容,聲音沙啞地說:「屌你老母!越諗越慶!如果唔撚係俾阿萍條八婆開槓,我就自摸八番啦!正一仆街冚家剷!阻頭阻勢!」

Debbie一開金口,嚇得Derek立即把踏出的腳縮回,退到原位。以前十分淑女的Debbie,今天竟然變成這副撈女的模樣。從她的煙屎牙、沙啞聲線,推測Debbie煙酒賭皆十項全能。再睇真她們的衣著,原來是酒樓女部長的黑衫黑裙制服,Derek急忙拿出袋中的電腦雜誌掩面,繼續偷聽她們的說話內容。

言談間知道她們剛在旺角某海鮮酒家下班,Debbie埋怨今天下午4點落場打牌時,輸了一千元給收銀部阿萍。

Derek在尖沙嘴站下車,眼尾再偷望Debbie多一眼,目送載着Debbie的列車消失在黑暗的隧道中。

數分鐘前,Derek心裡多謝那位最後登上小巴的乘客,數分鐘後,Derek用上最惡毒的說話來咒罵該乘客。Derek後悔這次偶遇,把心目中Debbie的女神形象徹底粉碎。也許得不到、見不到、觸不到的,才叫永遠美好。活在記憶裏的女神才能永遠保持年輕優雅明艷。




情深緣淺 -
黃凱芹

作曲:黃凱芹
作詞:林夕  

終於也知道 誰令你傾慕
然而別讓他 來向我轉告
終於也知道 如何才是痛
如蒙在局中 被旁人運送

就算是分手 仍然可以
在某個佳節 對我親自說
如何地婉轉 如何決絕
全部在暗示 日後別留戀

舊日藉著呼吸接觸
這晚卻要借他說舊夢結束
但願是另一種慰解
你怕看見我因你就地痛哭

由他引路 由他代勞 由他透露
旁人奉告 也許更好
從他態度 從他自豪 重溫往事
難過又羨慕

38 則留言:

  1. 粗口都係發洩一些情緒,只係佢當女主角係公主姐

    回覆刪除
  2. 大榮華酒家部長,
    我哋慣咗對別人有期望投射,
    唔通真係要"無期望就無失望"?

    回覆刪除
  3. Derek 都係見番Debbie先記得曾經暗戀過這人。如果到了"無期望就無失望"的境界, 一定是受過傷~

    回覆刪除
  4. vincent,
    我諗佢無認鍺.
    只不過社會是個大染缸!

    回覆刪除
  5. vicky,
    又係喎!
    恨人愛人同樣花氣力!

    回覆刪除
  6. Carson, happy new year!
    My Mum like 兩花生 very much too. We are expecting part 2.

    回覆刪除
  7. Wish u a happy new year!!

    Ah Keung can find his true love ( a sporty lady) in the gym; Calvin can develop an affair with Kathy in his next Japan trip; Derek finally discovers Debbie is actually a lady, she only acts as a bitch before her colleagues...

    回覆刪除
  8. Nost,

    多謝你, 將我過去一年的三毫子小說來個總結及展望!果然夠friend!

    回覆刪除
  9. Michelle,
    祝妳繼續明艷照人!
    嘩!多謝妳媽的支持!
    好!一於度一度兩花生續集先.
    記得睇喎!

    回覆刪除
  10. Derek應多謝那位最後登上小巴的乘客,

    也許徹底粉碎 得不到見不到觸不到、活在記憶裏永遠年輕優雅明艷的女神才能教人...

    珍惜眼前人。

    回覆刪除
  11. VC
    眼前人是真實,所以要珍惜.
    記憶中的人是被美化了,所以更想要珍惜.

    回覆刪除
  12. 嘩!無言!
    卡臣你都夠恨呀!哈哈!

    回覆刪除
  13. 忽然間想forward你篇野俾校長,不過諗諗下,都係唔好咁缺德喇:(

    回覆刪除
  14. eben

    吓?
    乜校長有相同經歷咩?

    此篇寫於2008年2月
    我無抄佢架

    回覆刪除
  15. Eben,你好損喔!:p
    哈哈,校長一定唔肯過你!

    回覆刪除
  16. coffee & eben

    得你兩個知做乜
    我就蒙在鼓裡

    不過我諗都係校長變成derek

    回覆刪除
  17. 卡臣:

    校長正玩暗戀呀!好癡情呀!

    你這篇結局,好易令人患上「成年陰影」呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  18. 哈哈,我 kind of 諗到個結局,不過冇你咁 extreme. 如你所說,天意豈可盡如人意?
    不過如果女神依然係女神,卻又已經心有所屬,重慘...

    回覆刪除
  19. 佛爺

    原來校長玩暗戀
    每個男人/女人都必經過

    成年陰影?
    搵顧修全博士

    ++++

    單無雙

    妳諗故事都唔錯吖
    等緊妳第四集呀

    如果女神變了神女
    佢有無男友我又唔care囉

    回覆刪除
  20. 哈哈,唔怪得你叫呀尊 go ahead 啦.btw,第四集你睇咗啦,重叫我點菜添,nevermind... ^_^

    我之前喺校長果度留過言(用SKII個名)話會用"幾分鐘的約會"& "You're Beautiful" 兩首歌作故仔,呢兩日開始諗,我諗唔會唔覺意觸動神經掛,不過我都唔知要諗/寫幾耐啦! :-P

    回覆刪除
  21. 單無雙

    係呀
    我打錯字
    應該第五集至啱

    等待妳寫給校長的故事呀
    加油呀

    回覆刪除
  22. 其實Derek自己都可能改變咗好多啫,禿頭、大肚腩、滿口煙屎牙嘅麻甩佬。

    回覆刪除
  23. 卡臣:

    真係慚愧,竟然唔識顧修全博士!上網查才知。不過咁,佢教人發達,醫發霉之人的心理,未必醫到感情陰影。

    我就淨係識得佛洛伊德,佢最擅長性心理,較合我意!嘻嘻!

    回覆刪除
  24. 歪歪:

    你有無寫博客架?如果有,彈條鏈結比我睇下,我想 ... 我想 ... 登堂入室呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  25. 佛爺,你想登堂入室之嘛,見係你,嘻嘻!梗係無問題啦,可惜我無開博客喎,鬼叫我無你哋咁有文才,所以唔想獻醜囉,卡臣肯登我啲文,係佢膽色過人,我好驚趕走佢啲客㗎。

    回覆刪除
  26. 歪歪

    係喎
    derek都可能係麻甩佬
    晝面唔浪漫了

    你唔寫blog
    嘥咗啦
    有時間咪寫吓
    益吓大家嘛

    遲啲repost你篇生日快樂先

    +++

    佛爺

    自修全好出名架
    歡樂今宵搵人扮佢架

    回覆刪除
  27. 『你唔寫blog
    嘥咗啦』

    我寫blog就會嘥咗讀者時間!

    回覆刪除
  28. 歪歪:

    他朝一天,你心裡有激情,身體出豪情,開博客,記得告知我,我會登門造訪的!

    回覆刪除
  29. 真係鍾意人, 唔係佢變成點都一樣鍾意咩? 不過都過咗咁耐, 大家有自己嘅經歷, 咁仲好, 可以放低喇. 卡臣, 好開心又見到你嘅post呀~~

    回覆刪除
  30. 佛爺:

    你咁捧場,開blog一定通知你,不過我驚你由熊貓變咗做長頸鹿咋!

    回覆刪除
  31. folium

    多謝先
    不過我半復出咋
    12月先回來

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin