~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年11月5日 星期三

阿強遊烏龍鎮


阿強遊烏龍鎮

(這篇是新寫的)

大家好!我係阿強,好耐無見,我剛去了內地一轉。

兒時睇中國的章回小說或寓言故事,經常出現一個地方︰「烏龍鎮」,小說中烏龍鎮村民烏龍荒誕,錯漏百出。鎮內有客棧、市集、府邸、廟宇等等。我希望有天可以一到「烏龍鎮」證實一下。

結果我終於如願以償,不過去了「烏鎮」而已。


「烏鎮位於浙江省桐鄉市,1300年建鎮史的江南水鄉古鎮。鎮域面積71.19 平方公里,建城區面積2.5平方千米,總人口6萬。烏鎮景區已被評為中國國家5A級景區。烏鎮是典型的江南水鄉千年文化古鎮,烏鎮街道上民居以清代建築為主,保存完好。全鎮以河成街,橋街相連。各式民居、店鋪依河築屋,即有深宅大院、百年老屋,也有河埠廊坊,過街騎樓,是江南典型的「小橋、流水、人家」。在歷史上烏鎮曾出過64名進士、161名舉人。茅盾、木心等都是烏鎮人。」 維基百科


鎮內是旅遊區,沒有汽車、電單車或單車,步行是主要交通工具,其次是乘木船。一個無煙古鎮,空氣真的很清新,加上秋高氣爽,好耐未試過咁舒服。


有民宿、客棧、手工藝店、劇場、食店、博物館、紀念館等等,這裡生活節奏好慢,可以慢慢逛。每座建築物都具歷史份量,不是香港的集古村或電視台古裝街可比擬,發思古之幽情一番。


我的旅行伴侶出場喇,陪我走過大地。


回到杭州機場,車水馬龍,人聲車聲、加上廢氣。一切又返回現實了。


二少爺說︰雖說人在古鎮,可惜仍機不離手。

26 則留言:

  1. 當年從上海出發,先去周莊,再去烏鎮,真係好靚好靚好靚......^.^!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀,秋高氣爽、藍天白雲之下的烏鎮,真係如詩如畫

      刪除
  2. 卡臣:

    乜話?咁嘅地方住六日,唔會悶死咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡臣:

      咁嘅地方,晚晚左擁右抱,一王雙后都頂唔順!有無得上網?

      刪除
    2. 有得上網,全鎮有免費WIFI,但不能上facebook, intasgram, 好彩我的電話咭可翻牆,看香港新聞

      刪除
    3. 卡臣:

      全鎮都有免費上網,美加不會有這回事,少個「崩」都唔惦.住酒店都要十五蚊美金一日用佢嘅Wi-Fi。

      刪除
    4. 咁呢樣大陸又幾好喎,共產吖嘛,財富均分

      刪除
  3. 「我的旅行伴侶出場」<-- 未睇相片之前,引嚟無限想像空間哩。

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin