~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年11月3日 星期一

大個仔


大個仔

80歲的黃婆婆,獨自住在屋邨,丈夫早逝。她有兩個女兒,婚後遷出單位,並育有兒子。

大女早婚,兒子21歲,今年大學畢業。二女遲婚,兒子6歲,今年幼稚園畢業。

今天兩個女兒相約一起回屋邨探望母親。在茶樓裡,大女和二女拿出孫兒的畢業相給婆婆看。婆婆戴上老花眼鏡,接過i-pad看相。

二女的6歲兒子特地到影樓拍了一輯相,相中的小朋友穿上制服扮警察、消防員、律師、醫生,造型多多,很神氣。6歲小朋友成個21歲大人咁款,婆婆看得很開心。說︰「好啊,好乖呢

輪到大女把21歲兒子的畢業相給婆婆看,婆婆看到身穿黑色畢業袍、斜戴四方帽的孫兒,手抱著麥兜毛公仔,V字手勢影相,仲要張張都手抱毛公仔,跟同學仔交換毛公仔拍照再合照。21歲大人成個6歲小朋友咁款,婆婆看得很開心,說︰「好啊,兩個都好乖呢

兩女兒陪笑,繼續飲茶。

電話響起,大女從手袋中取出「粉紅色Hello Kitty電話套」包著的i-phone接聽。收線後,二女很喜歡,也想要一個,問家姐那電話套在那裡買?家姐說樂意替妹妹代買,下次見面時帶給她。

婆婆聽得很開心,說︰「好啊,兩個都好乖呢


二少爺說︰這篇舊文寫於2010年,因見到大學生幼稚一面,現在我收回,唔好睇小大學生啊!

8 則留言:

  1. 卡臣:

    下次寫男仔,玩吹氣公仔。嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 你张相个D云,唔知系Contrails飞机云,亦或系Chemtrails 化学云呢?

    回覆刪除
  3. 好溫馨...如果兩個女婿一齊出埋黎就仲溫馨...^.^!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個女婿︰一個打緊機、一個BID緊淘竇,唔得閒

      刪除
  4. 女婿應該係玩緊女人,畀黃婆婆知道,婆婆笑得很開心,說︰「唔...好啊,兩個女婿都好乖呢…」。

    原來,黃婆婆有老人痴呆,唔知講咗乜嘢了。 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃婆婆知道兩個女婿都去咗玩女人,希望快啲再抱孫,說︰「唔...好啊,兩個新新抱都好乖呢…」。

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin