~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年11月21日 星期五

大騎劫


大騎劫

(這篇是新寫的)

有一個大家族,親戚眾多,家族的其中一名成員︰30歲的男孫Peter要結婚了。他跟女朋友為了擺酒,花了很多心思和金錢,在酒店Ballroom搞華麗婚宴。他們認為︰一生總要豪一次,把半生積儲壓在婚宴上,希望留下畢生美麗回憶。

Peter和太太在酒店ballroom向嘉賓舉杯祝酒。致詞完畢後,宣佈晚宴正式開始,奉上第一度菜︰乳豬全體。Peter和太太設計的婚宴,親戚可以上台發言,送上祝福說話,咁晚宴就唔會只得食咁悶。

第一道菜「大紅乳豬全體」上菜時,第一位上台發言是表哥,祝新人早生貴子,夫婦恩愛等老套賀詞。表哥乘機宣佈他將去哈佛大學深造讀博士,親戚嘉賓們立即熱烈拍掌,替表哥高興。

第二道菜「翡翠蝦球珊瑚蚌」上菜時,第二位嘉賓上台,是廿幾歲的表弟,他上台講完幾句祝賀說話後,突然請台下的女朋友上台,兩人手拖手,含情地宣佈︰他們將於半年後結婚!親戚嘉賓們立即熱烈拍掌,替這對準新人高興,掌聲比表哥的更多。

第三道菜「百花炸釀蟹鉗」上菜時,第三位嘉賓上台,是三十幾歲的堂阿哥,他上台講完幾句祝賀說話後,突然請台下的女朋友上台,兩人手拖手,含情地宣佈︰他們雙喜臨門,女朋友懷孕,將於下月結婚!親戚嘉賓們立即熱烈拍掌,替這對準新人準父母高興,掌聲比表弟的更多。

第四道菜「紅燒花膠翅」上菜時,是敬酒的時候,但每枱的賓客都唔齊人,原來他們去了向表哥、表弟和堂阿哥祝賀拍照。

Peter和太太面有不悅。自己花了巨款搞婚宴,齊集哂所有親戚在座,有人就乘機騎劫了他們的婚宴,大家的焦點都轉移到表哥、表弟和堂阿哥。

太太忍不住,衝了上台,用麥克風大聲宣佈︰「我要離婚!大家開心喇!」

在場的賓客呆了,不知如何反應?Peter打破僵局,奪咪說︰「講笑咋,呢個係今晚節目之一,同大家開個玩笑啫。」

賓客們都是明白事理的,立即收歛,拋下表哥、表弟和堂阿哥,重返回自己座位。Peter收下怒火,再次舉杯,大家陪笑。

第五度菜「紅燒炸子雞」上菜時,另一位賓客上台,表妹祝福完一對新人後,說︰「我都有一件事要向大家宣佈Peter和太太的嘴又「O」了起來。



二少爺說︰喧賓真的會奪主。


14 則留言:

  1. 卡臣:

    仲有,到炒飯和伊麵放上檯時,一對男和一對女一起走上台,宣告:「我地要出櫃!今晚即刻宣誓結婚!請陳日君樞機上台見證。」嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 到上糖水時,一個好娘娘腔的表哥走上台,宣告:「我終於FIND OUT到我係BISEXUAL!今晚宣佈要同女人結婚!」大家大跌眼鏡。

      刪除
  2. 到上美點雙輝時,peter個阿媽衝上台,宣告:「我畀peter嗰外父搞大咗個肚!」

    台下面面相覷。 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. peter嗰外父話自己50歲後性無能,外母可以做證,台下再面面相覷

      刪除
    2. peter外母為咗老公清白,即時除咗老公條褲......

      刪除
    3. 正所謂物極必反,外父竟然見到美點雙輝而有反應,peter阿媽大叫:仲想抵頼?!

      刪除
    4. 外父頓時無言以對,此時peter阿爸攞住筷子上台,準備......

      刪除
    5. peter阿爸攞住筷子上台,把美點雙輝食哂,外父見唔到美點雙輝,立即下旗。大家認為佢咁特殊,有人CALL記者趕嚟

      刪除
    6. 生果報記者十分鐘內趕到,翌日新聞頭條:「婚宴不舉老家翁 見美點肅然起莖」

      原來一切都係局,peter外父同外母係開中式甜點小舖,以前都仲搵到少少錢生活,但現在由於地產霸權令佢哋入不敷支,於是諗咗呢條橋嚟催谷生意。

      上咗新聞紙之後,大批傳媒去到小舖採訪,後來仲引咗好多抬唔起頭嘅不舉翁到小舖買美點添。 :)

      刪除
    7. 不舉客人幫趁完美點小舖後,吃過點心後弟弟沒有起色,惱羞成怒,怒打peter外父,怒打期間,竟然抬頭,百試百靈,美點小舖變了醫療中心,peter外父雖受皮肉之苦,但賺大錢。

      刪除
  3. 呢篇新寫嗰標籤喺舊文翻叮嘅?
    我要大騎樓

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係你好眼力,立即更正,THANK YOU~~

      我要騎牛搵馬

      刪除
  4. 我要老牛食嫩草

    點解淨喺話peter三十歲而冇講其他人幾多歲數例如女朋友嘅,莫非佢煲老藕?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他角色的背景資料,交由讀者自己想像,peter可能玩「童養媳」呢

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin