~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年9月16日 星期一

阿強飲西班牙咖啡

 

阿強飲西班牙咖啡

(這篇是新寫的)


大家好!我係阿強,今次講一種飲品︰「西班牙咖啡」。

話說好多年前,我跟朋友去酒店的咖啡店傾吓偈。我打開menu胡亂點了一杯Spanish coffee。我以為橫掂都係咖啡一杯,西班牙同巴西一樣,都係一個地方名啫。

當侍應奉上我那杯「西班牙咖啡」,咖啡上加了一球雲尼拿雪糕,用吸管把雪糕攪拌,咖啡的苦熱混合雪糕的凍甜。口感好rich。這是我記憶中的西班牙咖啡印象。

* * * * *

好了,花園遊完,今次講我遊西班牙的巴塞隆納(Barcelona)。

我不是足球迷,只知道有一隊足球隊叫「巴塞」,至於邊個球員打邊個球員,我就「艾東撈」啦。所以我去到「巴塞」不需要朝聖。反而去了被譽為遊巴塞隆納的「必到景點」神聖家族宗座聖殿(Basílicay Templo Expiatorio de la Sagrada Familia)。

「神聖家族宗座聖殿是巴塞隆拿最大的天主教教堂。該教堂由安東尼.高第(Antoni Gaudí i Cornet)設計,聖家教堂從1882年開始修建,因為是贖罪教堂,資金的來源主要靠個人捐款,捐款的多少直接影響到工程進度的快慢,所以至今還未完工,教堂預定2026年完工,正好是設計者高第的逝世100周年。它是世界上唯一一座還未完工就被列為世界遺產的建築物。」- 維基百科

我站在教堂前,教堂的外型像一隻龐大的太空怪物,豎起怪異嶙峋的四隻觸角。當時教堂正進行工程,豎起了鐵架天秤,像升空的穿梭機,帶點科幻感覺。



遊完這座世界遺產的建築物後,是時候嘆返一杯地道的西班牙咖啡啦!結果呢,侍應端來的咖啡就是欠缺了那球雪糕,只是普通的一杯熱咖啡。我懷疑西班牙有黑店專呃中國遊客囉。

飲唔到「西班牙咖啡」唔緊要,至少我吃到「西班牙海鮮飯」,好多海鮮配料,成兜海鮮盆菜咁,吃到我好飽好滿足。

還有,我聽人講「西班牙烏蠅」好毒,掂親都會好大鑊,女人見到要立即調轉頭走。我在西班牙真係見到「西班牙烏蠅」飛埋嚟,嚇得我唔埋咁多,立即逃跑。才保住條命仔到今天咋。


二少爺說︰巴塞隆納曾於1992年舉行奧運會。
 

22 則留言:

  1. 我上過聖家教堂嘅尖塔
    好高好得人驚
    下次咪搞

    回覆刪除
  2. 「西班牙烏蠅」掂咗會成身硬晒,不能移呀。 :o

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!咁我見到呢隻烏蠅就要走,否則充血頭暈。

      刪除
    2. 咁又唔會頭暈嘅,佢會搞到你頭都大埋,個人好有衝動咁囉。 :o

      刪除
    3. 原來呢隻烏蠅恐怖之處在於佢只會令人頭大,而不會伸長,
      咁都幾恐怖

      刪除
    4. 呢隻烏蠅有個friend,係蜜蜂嚟嘅,學名叫做「重鎮紅蜂」,毒性同佢有得fight呀。

      刪除
    5. 俾隻「重鎮紅蜂」針親,應該會長出越南玫瑰。

      刪除
  3. 你就好啦,我上次跟公司去,完全無得去旅遊景點,好嘥呀

    回覆刪除
  4. 阿強:

    你做乜影相,都用個拳頭遮掩住最重要的部位呀?莫非你當時,荷爾蒙上升?嘻嘻!

    回覆刪除
  5. 寫多d,無錢去旅行都可以跟阿強文字旅行~

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿強都想, 可惜侉去過的地方已寫得八八九九。

      刪除
  6. Spanish cafe好勁架,又rum又cointreau....加埋大堆creme肥死人!

    回覆刪除
  7. 阿强食左西班牙海鲜饭,仲有无跳返支西班牙舞添啊?

    回覆刪除
  8. 阿強有無咁啱有隻西班牙蒼蠅飛入口內, 跟住一柱擎天?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有隻蒼蠅在杯咖啡內? 屈到西班牙老闆賠錢先

      刪除
  9. 教堂預定2026年完工? 一於儲錢去旅行^^!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin