~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年12月6日 星期二

阿強到倫敦大酒樓


阿強到倫敦大酒樓

大家好!我係阿強,又懷舊一吓嘞,今次講「倫敦大酒樓」。

「倫敦大酒樓」位於旺角區。我年幼時,親友姨媽姑爹都是集中住在「油尖旺」區,所以親戚結婚或賀壽,多數在油麻地或旺角區擺酒,我去得最多就是有三十幾年歷史的「倫敦大酒樓」。

倫敦大酒樓高峰時期共有三間分店:紅磡分店已於2003年結業油麻地分店於2005年結業。現只剩下碩果僅存旺角彌敦道一間繼續營業

我四五歲去酒樓飲宴,開席前,會跟表哥表姐在酒樓樓梯玩:「猜皇帝」、「猜樓梯」和「何家公雞何家猜」等。有一次,表姐教我們玩「London Bridge is falling down」,在「倫敦大酒樓」玩「London Bridge is falling down」,嗰陣唔知,其實都幾應景。

開席後,食到一半已經飽,繼續和表哥表姐玩「捐枱底」。俾著而家,我見到呢啲坐唔定的百厭細佬,必定頭都痛埋。但原來曾幾何時,自己也曾是同一伙,喜歡捐嚟捐去、追嚟追去。

好啦!入正題了,今次阿強到倫敦唐人街幫襯中式酒樓。

講起倫敦華埠的中式餐館,必定要提一提老牌中菜館「旺記 Wong Kei」。我到英國旅行,突然想食燒臘飯,以解鄉愁,逐幫襯旺記。那些叔父輩伙計,衣著髮型打扮都定格在香港的70年代,操台山口音或客家口音、服務態度差,面黑無笑容、對客人呼呼喝喝。

我叫了的「叉燒飯」,叉燒色澤瘀黑又焦燶、飯硬又唔熱,價錢又貴。不是食家、出名「垃圾肚」的我,都好久未嚐過如此劣食。證明了「人離鄉賤」,但「物離鄉貴」則有時會「物離鄉更賤」。

去完「旺記」貼錢買難受之後,身在倫敦的我,突然懷念香港的「倫敦大酒樓」,原來啲餸是咁好味,未比較過真係唔識貨。懷舊的心情突然湧現,決定拉隊去「London Bridge」。


黃昏時到達「倫敦橋」。大伙兒在「London Bridge」旁玩「London Bridge is falling down」,人雖不是四五歲,但心智情懷未變,都係保持咁低能白痴。

我在英國殖民地統治時期長大,當我在倫敦見到紅色雙層巴士、紅色郵筒、英女皇頭像,聽到牛津式英語,不其然產生歸屬感和安全感。但某天我想乘英國地下鐵(London Underground)時候,成個車站封了唔俾入。原來警方接報愛爾蘭共和軍(IRA)放了炸彈在車站內,嘩!白色恐佈呀!

經歷過英國「旺記」和「Underground」的經驗,試過比較之後,我都係喜歡香港的「倫敦大酒樓」和「香港鐵路」多一點。

(後記 : 回港後才搞清楚那條橋叫 Tower Bridge而非London Bridge,算啦,阿強係咁懵架啦。)


二少爺說:阿強乘搭過London Underground,送首suede的《Saturday night》給阿強懷緬一番。


Saturday Night - Suede

Today she’s been working, she’s been talking,
she’s been smoking, but it'll be alright,
Cos tonight we'll go dancing, we'll go laughing, we'll get car sick,
and it'll be okay like everyone says, it'll be alright and ever so nice,
We're going out tonight, out and about tonight.

Oh, whatever makes her happy on a Saturday night,
Oh whatever makes her happy, whatever makes it alright.

Today she's been sat there, sat there in a black chair,
office furniture, but it'll be alright,
Cos tonight we'll go drinking we'll do silly things,
and never let the winter in,
And it'll be okay like everyone says, it'll be alright and ever so nice,
We're going out tonight, out and about tonight.

Oh, whatever makes her happy on a Saturday night,
Oh, whatever makes her happy, whatever makes it alright.

we'll go to peepshows and freak shows,
we'll go to discos, casinos,
we'll go where people go and let go
oh whatever makes her happy on a saturday night...

33 則留言:

  1. 伦敦的桥就是London Bridge的啦.

    其实London bridge is falling down是怎么玩的呢?

    我的英国游记写到一半,快出炉了.

    回覆刪除
  2. desertfox

    玩法:一班人搭膊頭組成一個圈,向前推動自𨍭,另外兩人拖手做閘,唱完歌落閘,睇吥trap中邊一個。

    等待你的英遊記

    回覆刪除
  3. 真正的 London Bridge 現在 阿里桑那州 Lake Havasu City。

    小弟有幸去完拉斯維加斯賭城和胡佛水壩後,駕車穿越沙漠地帶,沿 Colorado River 找到 Lake Havasu City 和 London Bridge,並與倫敦橋合照!

    回覆刪除
  4. the inner space

    多謝到訪先,
    原來London Bridge在美國,真係唔講唔知,我未去過拉斯維加斯。

    回覆刪除
  5. 我細個冇乜文化(現在都係),只識唱有隻雀仔跌落水。

    回覆刪除
  6. Eben

    你比我有文化,我細個唱「荷里活有間大酒店 ,三個肥婆.
    ...」

    ////

    naruto

    你最後生,好未?

    回覆刪除
  7. London Bridge is falling down 聽講係有味歌,呵呵 ...

    回覆刪除
  8. laulong

    當真?唔通falling down 指下垂?

    回覆刪除
  9. 很喜歡倫敦的 underground (tube),舊舊的,絨面的座椅,跟對面距離卻好近,還可以拾來人們放下來給下一個有緣人閱讀的 metro~

    回覆刪除
  10. 乜唱歌仔同文化有關係架,哦,原來梁文道唱歌好叻!

    回覆刪除
  11. Largeheadboy

    睇嚟你都幾喜歡英國,咁brit-pop 你都啱啩,Blur, Oasis 同 coldplay

    /////

    coffee

    我就認為尹光啲歌好聽,次文化代表

    回覆刪除
  12. 當時去歐洲旅遊, 離港太耐, 在倫敦發現旺記, 驚為天人, 覺得係全世界最好食的燒臘店喎! 只係夥計態度差, 成碟飯掉落張枱度, 但真係好好食喎!

    回覆刪除
  13. 30 somehting

    我去歐洲都有少少homesick

    一見到英國紅郵筒/紅色雙層巴士
    真係感到安慰

    旺記...那次光顧,就可能我唔好彩啫
    應該好味既

    回覆刪除
  14. 當年 Blur 同 Oasis 大戰我支持 Blur 架,不過好快就變節轉投 Oasis 嘅懷抱~

    回覆刪除
  15. 卡臣:

    一些大陸同胞開的食店都係咁!她正在吃午飯或晚飯,你走埋去叫餃子,立即被她罵:「你不見我正在吃飯嗎?」

    認真寸!生意都唔做!

    回覆刪除
  16. largeheadboy

    我當年支持blur的陣營
    連Gorillaz都有聽

    不過,最鐘情都係suede
    The tears都要聽

    ////

    佛爺

    大陸好嘢吖
    相信你這次東方之旅見識不少
    真係大陸乜都有

    回覆刪除
  17. 人離鄉賤,物離鄉貴,物離鄉更賤。

    同感。

    但是去中国,餐餐十多道,还真的感觉幸福!

    Tower Bridge很漂亮,London Bridge很丑哦!(导游说的)

    回覆刪除
  18. cindy

    妳剛到過中國賞雪喎,吃了不少中國餐呢

    韓國菜仲多道,一枱擺滿幾十小碟

    London Bridge我去過,好短同無乜建築特色,過目即忘

    回覆刪除
  19. 我去倫敦最遺憾就係冇食到炸魚薯條
    我果時叫個同事帶我去食地道野
    邊知帶左我去連鎖餐廳食烤雞... :P

    回覆刪除
  20. Mac

    吓?
    你同事帶你去食連鎖餐廳的烤雞?!
    哈哈!乜咁似阿強呀!
    去埃及都食麥當奴咁傻呀

    回覆刪除
  21. 我系雪梨,遇过香港人熟食档老板又好人到不得了窝,又话鱼片好新鲜,排骨又正,仲起势叫我“毕多di啦”,甘好人真系世间少有架!

    回覆刪除
  22. right, you are right !

    所以要嗌 my fair lady 咯!

    回覆刪除
  23. helloninie

    照我估計,那香港人賣的餸,應該是過期等掉。
    我講笑啫

    ///

    laulong

    咁my fair lady 應該指「賣飛的lady」
    要插飛的小姐

    回覆刪除
  24. 卡臣:

    今次東方之旅,很多體會!讀萬卷書,不如行千里路!

    香港令人心野,只想出街蒲,沒有寫文的意欲!你都好野!係香港都有心機寫野!我就真係無法坐定喇!

    回覆刪除
  25. 佛爺

    我係香港唔心野,有心機寫文
    因為兩個原因:1)無錢 同2)無精 力
    所以深閏

    你梗係坐唔定啦

    回覆刪除
  26. Eric

    霧都倫敦都好陽光,我都好彩,所以我大唱Beatles的Good days sunshine

    回覆刪除
  27. 卡臣:

    你無錢,無精,乏力?咪扮野!去埃及騎駱駝爬金字塔都咁起勁!連隻駱駝都High High地!嘻嘻!

    回覆刪除
  28. 佛爺

    話時話,聽聞第二次大戰,歐洲軍人在中東為了解決性慾,找駱駝解決。不知博學的你可否引証一下?

    回覆刪除
  29. 卡臣:

    這個問題,你不如問一下希特勒的手下大將沙漠之狐龍美爾,或英國的蒙哥瑪利將軍,佢地係非洲撒哈拉沙漠周旋了多時,我就只係聽過是鹹故!非洲無女人咩!點解要搵駱駝?嘻嘻!

    回覆刪除
  30. 佛爺

    我唔識果啲將軍,我只係睇過電影「沙漠梟雄」,戲入面嘅Mr Lawrence沒有搞駱駝,還有講他是同性戀者

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin