~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年9月7日 星期三

邊個波士咁抵死


邊個波士咁抵死

Chris在辦公室內打辭職信,他決定要離開這間只工作了一個月的新公司。

* * * * * *

一個月前,Chris不滿舊公司,轉工到這新公司,謀求新發展。結果事與願違,Chris只是由一個地獄跳進另一個更痛苦的地獄。忍無可忍,東家唔打打西家,Chris決定probation未過,便要辭職。

事原是這樣的:Chris的直轄上司叫Sammy,是個光頭佬,他是一個好demanding好挑剔的嚴厲上司。Chris做乜都被Sammy鬧餐死,Chris感到好無癮。

Sammy的直轄上司叫KentKent是個大肥佬。他是一個愛擺款的麻煩友,喜歡人擦鞋。Kent唔妥下屬Sammy自以為是,而Sammy有實力唔驚老細,兩人經常因工事駁火。火藥味之濃,全公司都知道。SammyKent在公司都各自有親信,勢均力敵。

Kent持自己的職位在Sammy之上,竟然bypassSammy,直接叫Chris入房,教Chris如何在工作方面可以做得smart啲。Chris被召入老細個老細間房,腳都震埋。

在房中,Kent擺出高姿態,問Chris一些對工作的睇法。問題實在太高深太宏觀,ChrisKent問到口啞啞,Kent發火拍枱鬧Chris:「屌!Sammy乜都無教過你咩?!」KentChris過橋,間接鬧SammyChris被鬧足15分鐘後,才死狗般行出房。

Sammy知道Chris在房內被Kent鬧了一鑊,立即叫ChrisSammy房,了解發生什麼事情。Chris說出事實經過,Sammy發火大力拍枱鬧Chris:「屌!乜你咁蠢!咁都唔識答?!」又鬧足15分鐘後,Chris死屍般行出房。

同一個下午,Chris連續俾KentSammy勁鬧共半小時,Chris意興闌珊,決定Resign,離開這個人間地獄。

* * * * * *

第二天早上,ChrisSammy遞上辭職信,Sammy木無表情收下。Chris辭工的消息傳遍辦公室,其他同事都表示同情和諒解。

Kent知道Chris辭職後,Kent向自己的親信表示:「屌!Chris梗係噚日俾Sammy鬧走啦!」這消息傳回Sammy耳裡,Sammy拍枱!向自己的親信表示:「屌!Chris梗係噚日俾Kent鬧走啦!」兩人把Chris辭職的導火線,推卸給對方。

Chris的辭職信去到人事部經理,碰巧大老闆正在人事部經理房間裡,兩人傾了一陣,大秘書爆出大老闆的一句說話:「個新人未過probation就走?會唔會公司出咗問題呀?」這句說話很快傳到SammyKent耳裡。

雖然人事部經理未找SammyKent詢問詳情,但SammyKent率先自行發功,要開聲挽留Chris,起碼讓他做多一陣子才Resign,便不會引起管理階層的關注。

當天下午,Chris被召入Kent的房間, Kent立即變臉,苦口婆心,向Chris挽留一吓。Chris踏出Kent的房間,立即被召入Sammy的房間, Sammy馬上變臉,笑笑口向Chris挽留一吓。Chris敷衍回答:「會考慮一吓。」同一個下午,Chris被兩位上司出聲挽留,Chris莫名其妙,

* * * * * *

當晚,Chris回家,太太向Chris說出一個壞消息:太太工作的公司遭另一間公司收購,會重整架構,換言之,太太可能會被裁員,也可能有得留低,兩天後便會知道答案。如果太太失業的話,Chris便要吃回頭草,留下來繼續工作。

第二天,Chris被兩位上司分別召見,問Chris:「考慮成點呀?」Chris驚太太失業無錢,唯有答:「可能有轉機」。Chris這句一出,Kent向自己的親信表示:「哈!Chris梗係噚日俾我勸掂,肯留低啦!」Sammy又向自己的親信表示:「嘻!Chris梗係噚日俾我勸服,肯留低啦!」兩人把Chris留低的功勞,都扛上自己身上。

* * * * * *

再過一天,大老闆秘書放出消息:「大老闆向HR經理了解後,知道新人Resign不是公司的問題。」這消息傳到SammyKent耳裡,兩人冷笑一聲。風水輪流轉,兩位上司立即發emailChris,接受他的辭職,即日可以執嘢走人。

Kent向自己的親信表示:「挑!Chris呢啲瘀血,Sammy優柔寡斷,都係等我炒咗Chris啦!」Sammy又向自己的親信表示:「挑!Chris呢啲廢物,Kent拖泥帶水,都係等我炒咗Chris啦!」兩人把炒Chris的決斷決定,都攬哂上身。

Chris在辦公室執拾私人物件,心裡好唔明,上司一時間挽留一時間又唔留。Chris的電話響起,是太太打來,她的公司重組後,仍然可以留低工作;是一個好消息!

Chris告訴太太要離開這間變態公司了,太太安慰他「塞翁失馬,焉知非福」。太太祝Chris早日找到適合他的工作。


二少爺說:勞資雙方,永遠有講唔完的故事。


Master and Servant - Depeche Mode

There's a new game
We like to play you see
A game with added reality
You treat me like a dog
Get me down on my knees
We call it master and servant
We call it master and servant

It's a lot like life
This play between the sheets
With you on top and me underneath
Forget all about equality
Let's play master and servant
Let's play master and servant

It's a lot like life
And that's what's appealing
If you despise that throwaway feeling
From disposable fun
Then this is the one

Domination's the name of the game
In bed or in life
They're both just the same
Except in one you're fulfilled
At the end of the day
Let's play master and servant
Let's play master and servant
Come on, master and servant

21 則留言:

  1. 職場險惡呀真係
    我地呢啲打工仔永遠都係輸嗰個~

    回覆刪除
  2. largeheadboy

    打工仔最得戚的時候:
    resign之後那一個月
    nothing really matters

    回覆刪除
  3. 收人工除咗計算做幾多嘢之外, 亦要計埋人事上的複雜同受幾多氣. 份人工夠勁的話, 俾人鬧咪當工作一部分囉...若果已經underpaid, 梗係唔應該繼續留低啦.

    回覆刪除
  4. 30 Something

    如果人工勁高
    就舐鞋底都得

    如果人事太複雜
    壓力大到容易有情緒病
    有錢都無命享

    回覆刪除
  5. 卡臣:

    又死狗,又死屍,即係猛食死貓!嘻嘻!

    回覆刪除
  6. 我對亞 chris既遭遇心表同情!
    唔通佢今年犯太歲?

    自由

    回覆刪除
  7. 阿Chris有兩個咁嘅上司,都總算有其他同事同情,更衰嘅係連啲同事都衰埋。

    回覆刪除
  8. 歪歪

    咁就叫落井下石
    雪上加霜
    火上加油禍不單行

    回覆刪除
  9. 點解做人波士硬係要做得咁衰嘅呢!

    回覆刪除
  10. 么个Chris甘惨,转公司又遇到两个变态上司,日日斗法攞自己做祸心,真系会被虾到无晒信心,无晒斗志架!

    回覆刪除
  11. laulong

    可能波士有終於輪到我發威的心態
    仲唔折磨吓下屬咩?

    回覆刪除
  12. Helloninie

    幸運的人是找到一份愉快的工作
    當然,唔使做最幸運

    回覆刪除
  13. 每間公司都總係有D廢人做高層架喎

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin