~~~~~~~~~~~~~~~~







2010年3月9日 星期二

今日CID

今日CID

大輝哥在電視旁邊,看著一個電視訪問節目《今日VIP》,被訪問的嘉賓是以拍警匪片出名的導演「黎家威」,他的最新力作《今日CID》將於這個月上映。

問:「家威導演,點解今次會拍CID嘅題材?」
答:「大老闆見《PTU》票房收得,咪叫我拍CID囉,如果市場反應好,下一次會拍『PC軍裝』。」
問:………答:……
訪問完畢前,黎家威要多謝提供寶貴資料的真正CID,
電視機旁的大輝哥,聽後,笑了出來。

* * * * *

大輝哥是一名駐守旺角區的CID,當差25年,可以用「老差骨」來形容他。三個月前,黎家威導演,透過警民關係科,要找一些資深CID傾吓偈,做資料搜集。資歷較深的大輝哥,被警民關係科選中。出memo叫大輝哥去見黎家威導演。

大輝哥下班後,在咖啡店見黎家威和另一編劇,話題從大輝哥「為什麼要當差?」開始。黎家威要求他講出一宗印象深刻的辣手案件。

大輝哥講出一段經歷:他當差生涯中,最頑強的一個死敵:「Rocky」。一個他生平見過最好打的黑社會大佬。故事的結局,當然是邪不能勝正。大輝哥講述他如何神勇地跟Rocky惡鬥連場。最後Rocky死在大輝哥手槍的子彈下,法庭判大輝哥自衛殺人,誤殺罪名不成立,當庭釋放。

黎家威很喜歡這個故事,謝過大輝哥之後,回去跟編劇合寫成劇本,拍成這部《今日CID》。在電影海報上,大輝哥掛上「特別顧問」一名銜。大輝哥獲送電影贈卷,在電影上映時,大輝哥第一時間入戲院欣賞,見到有型有款的任達華扮演自己,跟由張耀揚扮演的Rocky在隻揪,拳來腳往,大輝哥感到十分滿意。

* * * * *

大輝哥的同僚「蛇皮」都有睇電影《今日CID》,睇完立即call大輝哥:「唓!大輝哥你亂噏24,Rocky單嘢邊度係咁架!」大輝哥:「唓!拍戲之嘛!又唔係落口供,我鐘意點噏咪點噏囉!」

究竟大輝哥和Rocky的恩怨情仇,故事的真實版本是怎樣呢?

* * * * *

兩年前,大輝哥駐守旺角,他是一名「講就天下無敵、做就有心無力」的吹水王,做嘢卸膊、貪生怕死、支配槍從未開過、等退休食長糧的因循肥差佬。

大輝哥還有一位拍檔叫「蛇皮」,負責一起查案。大輝哥和蛇皮都是偷懶一族,兩人話揸車出街查案,其實將架車駛去偏僻地方,消磨時間,等夠鐘就揸車回差館放工,話乜都查唔到,單案好複雜、毫無頭緒等藉口。

某一個下午,大輝哥和蛇皮揸車去西貢某偏僻茶座偷懶,叫了個下午茶餐,大輝哥睇吓馬經、蛇皮打PSP,等太陽落山。這個茶座的老闆,也知道大輝哥和蛇皮是CID,對於警務人員公然偷懶,老闆都見怪不怪。

突然有一隊人馬操到來茶座,一個六十歲叔父坐低,其餘二十個門生坐在他身後四張枱,大輝哥知道將會有大鑊嘢發生,自己得兩丁友,只好按兵不動。

五分鐘後,另一隊人馬又操到,行頭好英嗰位大佬,就是「Rocky」,Rocky跟叔父對坐,Rocky的二十個門生,坐在他身後四張枱。氣氛極度緊張。

原來Rocky和叔父就一單「走私貨賣買」起了紛爭,相約在西貢茶座講數。大輝哥和蛇皮把身體盡量縮低,噤若寒蟬。結果唔駛三分鐘,Rocky和叔父一言不合,大打出手。四十個門生亮出架生互片,場面混亂,枱櫈四飛。混亂中,兩人的手提電話跌咗,欲報案求救都無法。大輝哥和蛇皮立即「踎低身」,爬出餐廳。

茶座老閣見狀,間舖就快被拆爛,立即向大輝哥和蛇皮求助:「阿sir,叫佢哋停手呀!」大輝哥和蛇皮差不多爬到餐廳門口,打了個突!一個打四個的Rocky突然聽到有人嗌阿sir,Rocky:「有差佬?好呀!」哈哈大笑起來!

一分鐘後,Rocky那黨已經一面倒打贏叔父那邦。控制了場面後,Rocky揪出大輝哥和蛇皮。門生們圍圈,把兩名警務人員,圍在中央。

Rocky見到震騰騰的大輝哥和蛇皮,鄙視地說:「做差佬做到咁撚契弟,我都係第一次見!」
大輝哥求情:「大佬!我…打工啫…我乜都…睇唔到…」
Rocky見狀:「你係唔撚係男人嚟架?同我打!打撚到我叫停為止!」

大輝哥和蛇皮慘遭門生們圍揼,雙手護身,力保配槍不失,三分鐘後,Rocky見打得差不多,夠鐘收隊,揚長而去。現場只剩下豬頭喇叭嘴模樣的大輝哥和蛇皮,餐廳老闆代為報警。

警車來到,將大輝哥和蛇皮送去醫院醫治,幸而無大礙,只是皮外傷。之後,大輝哥寫report,說收到線人報料:西貢有黑社會集會,立即飛車趕往現場,可惜敵眾我寡,被人打鑊金。大輝哥誓要報這仇,但自己呢一世都唔會夠Rocky打,又學咩人報仇呀?

* * * * *

十日後,Rocky的屍體被發現在旺角某夜總會後巷。手筋腳筋被挑斷、死前遭殘酷虐待,應該是遭黑社會執行家法。大輝哥收到Rocky的死訊,立即拍爛手掌。大輝哥那個仇終於報咗。

Rocky的死,原來是大輝哥一手策劃。大輝哥在警署的電腦開了一個高度機密的檔案,內容指Rocky是警方臥底,正滲透入社團搜集犯罪證據。之後,大輝哥把這個偽造的警方檔案上載至「Fox分享軟件」,等睇好戲。

傳媒大肆報導警方於Fox軟件外洩內部資料。一日之間,Rocky便由黑變白。社團對Rocky下了江湖追殺令,Rocky點解釋都無用,唯有著草走人,可惜最後都走唔甩,被人刮到中伏,最打得的黑社會大佬,最終死在同門手下。大輝哥沾沾自喜,殺人焉須用手?用腦一樣可以。

《今日CID》的電影票房報捷,大輝哥十分高興,人生中擁有兩次勝利,死而無憾。其後,大輝哥買了幾套《今日CID》的DVD回家,作為傳家之寶。等他退休之後,向兒孫細述當年自己如何跟Rocky單挑隻揪,慘烈到日月無光,鬼哭神號。



講起警察,便想起警察樂隊The Police,講起The Police,便想起《Every Breath you take》。

Every breath you take – The Police

Every breath you take
And every move you make
Every bond you break
every step you take
I'll be watching you

Every single day
And every word you say
Every game you play
every night you stay
I'll be watching you

Oh, can't you see
You belong to me
How my poor heart aches
With every step you take
Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
every claim you stake
I'll be watching you

Since you've gone I've been lost without a trace
I dream at night, I can only see your face
I look around, but it's you I can't replace
I feel so cold, and I long for your embrace
I keep crying baby, baby please

Oh, can't you see
You belong to me
How my poor heart aches
With every step you take
Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
every claim you stake
I'll be watching you
Every move you make
every step you take
I'll be watching you
I'll be watching you

12 則留言:

  1. 卡臣:

    女主角呢?

    寫埋Rocky情婦,即係阿嫂,從此就跟了大輝哥喇!

    大輝哥用腦,搞掂Rocky之外,仲名色雙收喇!嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 今日VIP都殺埋,勁呀,寫埋轟轟戰隊啦!

    今日個故仔好毒呀!反影你個陰暗面呀!呵呵

    回覆刪除
  3. 佛爺

    Rocky個老婆,貌似魯芬
    粗狂豪邁型
    正~~

    ++++

    naruto

    我想寫 天線得得B 多啲
    我個陰暗面好陰架
    嘿嘿

    回覆刪除
  4. 大輝哥真老胡狸,借刀殺人不費力,薑是老的辣...

    呢個故事好男仔feel,得我一個女讀者留言添....

    回覆刪除
  5. 睇來大輝哥係IT人才喎, RICKY仲要死咗都俾套戲唱衰添~~

    回覆刪除
  6. coffee

    大輝哥不單止是位人才
    直情是警隊精英
    疾惡如仇

    ++++



    係呀
    好剛陽味呢

    有coffee另一位女blog友陪妳

    回覆刪除
  7. folium

    ROCKY遭唱衰
    政府都話:
    入黑社會,無好下場

    回覆刪除
  8. 茶座老闆仲唔走出嚟講出真相?益咗嗰咁嘅廢柴差佬有名又有利!

    回覆刪除
  9. 歪歪

    香港部份餐廳老闆都縱容紀律部隊嚟幫襯愉懶
    由市民愉拍給報館踢爆做頭條

    回覆刪除
  10. 呢條橋現實可能都有用, 不如卡臣兄快d獻計比警隊啦, 到時真係傑青都有得你攞!
    朱朋

    回覆刪除
  11. 朱朋

    傑青?
    好喎
    不過要提名人喎
    你提一提呀唔該

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin