~~~~~~~~~~~~~~~~







2009年3月3日 星期二

蒙古仔 - 上集

蒙古仔 - 上集

天水圍區一間Band 5的中文中學內,學生在操場上完早會後,由操場沿樓梯,魚貫返回班房上課。其中一位男同學遭他後面另一位男同學惡意踩甩鞋踭,後面那位男同學仲惡人先告狀:「望咩呀!?死蒙古仔!係咪噚日未打夠你呀?!」兩個男同學「厲眼互啤」拔劍張弓之際,站在走廊的阿Sir見狀,上前喝止:「喂!行啦!咪阻住後面呀!」兩名男同學才停止互啤,好唔順氣咁歸大隊,徐徐向前行。感覺上好有「監獄風雲」feel,畢竟天水圍Band 5中文中學,是一座孤城監獄的一個小縮影。

遭人踩甩鞋踭的男同學,名叫「烏吉斯」,今年15歲,就讀中三E班,身高1.69米,身材較同班「只顧打機不做運動」的同學高了一截。他是一位從大陸來的新移民,原藉蒙古,來港半年,仍未習慣香港新環境。烏吉斯雖然在堔圳住過幾年,但廣東話仍然係半桶水,他有北方人的面相:額高眼細,遭同學改花名叫「蒙古仔」,成為班中常被戲弄的頭號目標。

班中有四個無惡不作的男同學,結黨自稱「F屍」,模仿台灣的「F4」。由於他們成績惡劣,頻頻留班,17、18歲仍然讀緊中三。所以全班身材最高的五位同學,就是「F屍」四人和烏吉斯。烏吉斯自幼在蒙古學習騎馬、射箭、摔跤、演奏馬頭琴、跳民族舞蹈等,所以身材較高、體格較強壯。小息或放學時,「F屍」經常戲弄挑釁烏吉斯,甚至大打出手!如果單打獨鬥,烏吉斯一定有勝數,無奈「F屍」喜歡圍揪,雙拳難敵八手,烏吉斯只有捱打份兒。烏吉斯漸漸培養出憎恨香港人的潛意識。

班中有十位大陸同學,但他們都不想成為烏吉斯的朋友,因為任何同學,只要一跟烏吉斯成為朋友,就會自動過戶成為「F屍」的拳頭沙包。所以烏吉斯在班中很孤獨,他對香港這個城市沒有一絲歸屬感,甚至憎恨這裡。

烏吉斯跟父親兩人移民到香港,住在天水圍公共屋邨。父親在大陸時當過武警,一心想落香港找機會,經鄉里介紹後,於荃灣區一間蒙古餐廳當烤餅師傅。

烏吉斯曾經多次要求父親,一起回大陸生活,但父親相信兒子在這裡接受教育和工作,將來發展機會一定比內地大,所以拒絕了兒子,心想兒子日後定會明白自己的苦心,兒子講出遭人戲弄和圍毆,父親說當作意志的磨練吧!

不起眼的烏吉斯在班中,是最被忽視的一個,自我形象低落。七天前上體育課時,體育老師是「香港射箭會」的成員,他特地向校方申請購入一把弓、箭、和箭靶,介紹射箭運動給學生。當體育老師示範後,同學們可以初嘗射箭的滋味。輪到烏吉斯的時候,他滿懷自信地一手執起弓箭,一擊穿紅心!百步穿揚!技驚四座!

首次有同學為他鼓掌。烏吉斯首次重獲早已失去的自信心,可惜到第二天,老師發現器材室內,那把弓已遭人惡意破壞扭彎,不能再使用。校方仍在調查當中,但沒有找到足夠證據。烏吉斯相信是「F屍」所為,連唯一一樣讓烏吉斯有自信的東西都要毀滅。他一拳打牆發洩:「頂解呢啲腥簡人憂簡住窩?(點解你哋香港人要趕絕我)?」烏吉斯對這裡已經絕對失望和死心。

明天是烏吉斯的16歲生日,父親每年都沒有替兒子慶祝生辰的習慣。家裡沒有電視機,烏吉斯放學回家後做功課,雖然很多地方不明白。晚上7時自行到屋邨樓下茶餐廳買飯回家獨個兒吃,父親在餐廳上班,待深夜12時後下班,才由荃灣返天水圍。

今天放學後,烏吉斯在男廁和「F屍」又再次開拖,除了被人打之餘,連母親留給自己的遺物:一隻國產手錶也遭踩爛。如今烏吉斯在家中望著破爛的手錶,想念已離世的母親,水珠掉落膝頭。

晚上7時許,烏吉斯已經肚餓,他錢包中的零用錢遭「F屍」搶走,現在只好搜索家中的木櫃、抽屜、鐵罐,希望找到些零錢,才能湊足20元買飯盒。摷吓摷吓,烏吉斯竟然不經意喺父親的抽屜中找到一包用報紙包著的重物,好奇心驅使下,拆開報紙後,手中握着的…竟然是一支「黑星手槍」!

烏吉斯眼睛發光,他終於找到出路了!有槍在手,他對「F屍」終可進行大復仇,烏吉斯看過美國校園槍擊事件報告,他決定:明天帶槍回校,槍殺完「F屍」後,再吞槍自殺,了斷此殘生。自殺都有四人陪葬,十分划算!他選這條不歸路,原因有二:
一,他回蒙古的要求遭父親拒絕,他決定以死抗議、跟死去的母親在天上團聚、
二,明天是他16歲生日,他想生日和死忌於同一日,方便日後父親一次過拜祭自己。

烏吉斯把槍包好後放回原位,原封不動。他知道父親今夜回來後一定會檢查手槍,
為免打草驚蛇,他打算明天早上7:30趁父親熟睡時,才偷槍上學,大開殺戎。

這晚,他挑選愛吃的「鹹魚蒸肉餅飯」作為他的最後晚餐,12時上床,夢中烏吉斯見到慈祥的母親站在蒙古草原上,溫柔地向自己招手。他從未睡得這麼香甜,享受這生人中的最後一晚。

時針向清晨七時三十分,一分一秒,有節奏地邁進,
嘀嗒嘀嗒嘀嗒……


待續

下集Trailer :

其中一位同學忍不住,衝出課室到走廊,睇吓發生乜事?十秒後他立即回來,好震驚咁大嗌:「有個…學生…攞咗支…手槍…返嚟…見人…就射!…走啊!…快啲…走啊!…」全校學生立即進入瘋狂混亂狀態,衝出課室,往校園門口跑!

Another Brick in the Wall – Pink Floyd

We don't need no education
We don’t need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

We don't need no education
We don’t need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

57 則留言:

  1. 真可悲,典型的校園暴力個案。

    用到槍,就係兩年前弗吉尼亞理工大學趙承熙案的翻版喇!

    回覆刪除
  2. 有冇預告? 要挨到星期四想人望穿抽水咩! XDDD

    回覆刪除
  3. 卡臣復出頭炮果然係好野,
    睇到人地手汗都出埋咁緊張呀!

    回覆刪除
  4. 好似日劇中學校欺凌事件的故事.....

    我幾鍾意這類題材

    回覆刪除
  5. Hana

    頒獎?
    獎妳一把黑星手槍

    ++++++

    jc

    星期四晚925見

    預告:到時有血見!

    ++++++

    laulong

    嘩!事件咁快兩年啦
    畫面仲歷歷在目添!

    回覆刪除
  6. the8

    >>有冇預告?

    有!
    等我喺下集抽一段出嚟先:

    「其中一位同學忍不住,衝出課室到走廊,睇吓發生乜事?十秒後他立即回來,好震驚咁大嗌:「有個…學生…攞咗支…手槍…返嚟…見人…就射!…走啊!…快啲…走啊!…」全校學生立即進入瘋狂混亂狀態,衝出課室,往校園門口跑!」

    滿意未?

    ++++++

    celine

    濕哂呀?...隻手心
    我都緊張埋一份!

    +++++

    肥貓

    >>我幾鍾意這類題材

    咁星期四晚
    一齊經歷香港首宗校園槍擊事件!

    回覆刪除
  7. 卡臣, 今次故仔凈係上集都已經好睇呀! 高手即係高手!!!

    等我喺下集抽一段出嚟先 <--條 trailer 好勁喎!

    期待下集中!

    回覆刪除
  8. 提提卡兄,香港已沒band5級別了.
    全部自動升級成band3

    回覆刪除
  9. 滿意死了! 直情揮甩毛記電視 D trailer 九條街喇!

    回覆刪除
  10. 果然久休復出...

    新題才,有血冇肉...

    期待啊!

    重有預告片...

    懷疑你進修劇本演藝速銷學...

    回覆刪除
  11. I like 呢個原因呀, 哈哈~~
    二,明天是他16歲生日,他想生日和死忌於同一日,方便日後父親一次過拜祭自己。

    回覆刪除
  12. 素顏天使

    高手?
    唔敢當

    妳現在休息緊
    enjoy your life la

    星期四晚925見

    ++++++

    鏡田

    多謝指正


    ++++

    the8

    條trailer掂呀?
    多謝

    下次故事結尾時
    都玩吓trailer先

    thanks for your ides!!

    回覆刪除
  13. 校園欺凌 ? 有冇留番個角色比我出場 ?

    回覆刪除


  14. >>懷疑你進修劇本演藝速銷學...

    其實我修讀了「促進人際關係之雙向溝通及互動學」.
    .
    .
    .
    簡言之 = 吹水!

    ++++++

    Rachel

    妳鐘意果句

    我最鐘意呢一句:
    「頂解呢啲腥簡人憂簡住窩?」

    哩些伍些份呀?

    +++++

    篤篤篤撐

    >>有冇留番個角色比我出場 ?
    ==>原本有,好似關淑儀在春光乍洩的戲份
    最後逃唔過剪接大師張叔平把較剪
    sorry~~

    回覆刪除
  15. 喎巧京京呀!
    未睇過咁嘅卡臣古仔。

    回覆刪除
  16. 卡臣 提到...
    『我最鐘意呢一句:
    「頂解呢啲腥簡人憂簡住窩?」』

    我同你相反,我覺得如果烏吉斯要講都應該係用母語嚟講,唔會係半鹹淡嘅廣東話。

    你嘅預告令我諗緊下集點樣收科。

    其實無論响香港定海外、名校與否,學校欺凌的確係一個嚴重嘅問題,非常值得關注,可惜好多時學校隻眼開隻眼閉。加拿大有一個學生自組團體就剛剛舉辦一年一度嘅穿粉紅衣日作為推廣。

    回覆刪除
  17. 正~期待下集!

    又,可能去討論區睇trailer 睇得多
    我差少少就click左
    "等我喺下集抽一段出嚟先:"下面張圖
    以為今次卡臣咁勁將個trailer掉上youtube
    XD

    回覆刪除
  18. 小豬

    我話妳暴力啫
    無話過我唔暴力喎
    我仲暴力添呀!

    +++++

    eric

    >>喎巧京京呀!
    叔叔為哩痴包煙單
    訂京鮮!

    ++++

    歪歪

    >>我覺得如果烏吉斯要講都應該係用母語嚟講,唔會係半鹹淡嘅廣東話。
    ==>純粹搞吓笑啫

    pink shirt day
    美國槍械管例導致咁多校園問題
    hk so far 都係圍毆或隻揪

    回覆刪除
  19. Yuji

    嘩! 拍條短片做trailer?
    good idea喎
    不過我能力有限
    如果唔係,真係咁爆架!
    男主角..一於由你上陣啦!

    回覆刪除
  20. 有因有果,善哉善哉...
    btw,巧緊張x2-.-!

    回覆刪除
  21. 黑星手槍?

    有冇子彈?係咪忽忽聲?

    回覆刪除
  22. 好想知佢有冇咁做呀!快D post啦!!

    中學生涯係毎一個細路最難過既一關....唉!!

    回覆刪除
  23. 大家好啊。
    我又來麻煩大家啦。對唔住先.
    問題係咁幾。
    今日中午學校幾廣播算係比較完滿結束。但有個師兄發短信跟我講,我節目裡面幾歌曲大多數放幾都係以前節目放過幾(I appreciate his msg,but I really disagree...他就係個種冇問題都要幫你講只問題出來幾人)。今晚正好要開廣播routine meeting,我當然要就他幾msg解釋一翻。我幾理由係,因為詢眾要求,我先播翻以前幾歌。
    你哋話我幾理由o唔ok呢?
    或者你哋有更好幾理由解釋點解要用以前節目都放過幾歌?
    多謝!!

    回覆刪除
  24. 小莫

    >>因為詢眾要求,我先播翻以前幾歌。
    為大家廣播
    理應播大家想聽的歌
    唔通曲高和寡
    播啲另類小眾口味咩

    不過在比重上
    可否半新半舊
    才可順民意之餘
    又不重複

    回覆刪除
  25. 『hk so far 都係圍毆或隻揪』

    唔止㗎,仲有言語上嘅暴力,同樣係好有殺傷力。

    回覆刪除
  26. I used to be like "mongolian" when I was little (getting into fights everyday) and I have easy access to guns. (I have my own pistol and rifle, my dad has 2 each, plus 1000+ bullets) Despite all that, the thought of bringing the gun to school never cross my mind.

    回覆刪除
  27. have u seen Gus Van Sant's "Elephant"? it's also about gun shooting in campus.

    回覆刪除
  28. Denzel

    >>巧緊張?
    拱聽晚見啦!

    +++++

    自由

    明珠930
    很好的聯想力啊!

    ++++++

    hana

    無冇子彈喎!

    回覆刪除
  29. gwen

    >>中學生涯係毎一個細路最難過既一關....
    ==>但係我一生中最開心和懷念的日子
    是中二
    無得頂!

    ++++++

    小莫 + gary

    相信小莫的疑問給gary解答了

    ++++++

    歪歪

    對呀
    言語暴力
    一樣傷害

    回覆刪除
  30. desertfox

    原來....你...有..槍

    已前我有乜得罪, 你大人不記小人過
    原諒小弟

    +++++

    nost

    Gus Van Sant'的 "Elephant"我有睇
    那個拿相機的校報記者學生
    一個上晝的恐怖遭遇

    回覆刪除
  31. 卡sir 係咪睇左長洲單新聞有感而發?

    回覆刪除
  32. C+

    細細聲話妳知
    這故事寫於08年秋天

    回覆刪除
  33. 睇到我啲正義感出晒來,對校園欺凌感到心痛!

    回覆刪除
  34. 點解留意見可以由2009年3月3日留到2010年11月3日,蒙古仔上集上映咁耐o既。

    回覆刪除
  35. 怪唔LinkWithin show 到下集,我又click唔到黎睇,你lock住左。
    感覺好似睇緊未睇過的零晨12點無記返丁劇。

    回覆刪除
  36. 嘩,我以前冇追你個 blog,而家好彩有返叮!

    回覆刪除
  37. Tee

    即係似無記果啲關禮傑郭可盈/陳麗姍之舊作咁囉

    ++++

    單無雙

    未睇過可以當新作嘛

    回覆刪除
  38. naturally lіke your website but уou need to test the ѕpelling on sеνeгal of your ροstѕ.
    Many of them are rife with sрelling pгoblеms
    and I find it ѵery bothеrѕome to tell the truth then again Ι'll surely come back again.
    my webpage: Silk N Sensepil Review

    回覆刪除
  39. Hi! Somеone in my Myspace group shаred this webѕite with us sο I camе to check іt out.
    I'm definitely loving the information. I'm boοkmarκіng аnԁ will be tweeting this to
    mу fоllowers! Gгеat blog аnd gгeat design аnԁ style.


    My web sitе :: v2 cigs reviews

    回覆刪除
  40. It is not my first tіme to visit this wеb page,
    i am viѕiting this web page daіlly and take faѕtidіous datа fгom here daіly.


    mу web pagе :: Continue

    回覆刪除
  41. ӏ seriously lοve youг site.. Very nіce cоlors
    & thеmе. Did уοu сreаte thіs amazing
    ѕite уoursеlf? Please reply back as
    I'm hoping to create my own site and want to know where you got this from or what the theme is named. Thanks!

    Also visit my web-site pulsed light
    Also see my webpage > Simply Click The Next Website

    回覆刪除
  42. I аm really enjoying the theme/design οf
    yοur weblog. Do you evег run into any browser comρatibility рroblems?
    A numbeг of my blog readers haѵe complained аbout my sitе
    not working correctly in Εхplοrer but loоks greаt in Ѕafari.
    Dο you haѵe аny suggestions to help fix thіs
    problem?

    Visit my webρage http://Www.sfgate.com/business/prweb/Article/v2-cigs-review-authentic-smoking-experience-or-4075176.php

    回覆刪除
  43. Whеn I іnіtially commenteԁ I cliсκeԁ the "Notify me when new comments are added" checκbox and now each time а comment is
    added ӏ get thrеe e-mails ωith the same comment.
    Is there any way yоu can remove me from thаt service?
    Thаnkѕ!

    Fеel frее tο visit my
    blog; forum.lafermeduweb.net

    回覆刪除
  44. Ӏ will гight awаy gгasp уouг гss feeԁ as Ι cаn't to find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you'vе аnу?
    Pleaѕе allow me гecοgnіse ѕo that I may ϳust
    subscribе. Τhanks.

    my webрage :: uslibertyweb.info

    回覆刪除
  45. Aw, this wаs an extгemely nіcе
    ρоst. Ѕpenԁіng some time and actuаl effoгt to
    generatе a rеally goοd aгticlе… but what cаn Ι say… I hеsіtate а whοle lot anԁ never sеem to gеt neaгly аnything dοne.


    Also ѵisit my site - http://Truonghoc.vn

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin