~~~~~~~~~~~~~~~~







2008年1月22日 星期二

健身室之謎 (Catwalk男)

健身室之謎 – Catwalk男

上回講到我朋友「阿強」被「飛機仔」在浴室神交後,
每次阿強去沖涼前,都不自覺地緊張起來!
朋友「阿強」經過「賓佬」、「食人花」同「飛機仔」三役後。
究竟今次命運又安排了誰人給阿強去面對?

阿強的職業需要他外出見客,
阿強常常趁見客的時間,開小差偷偷地去健身。

這個星期一下午2:30,阿強偷偷地到了健身室,
他首先去舉鐵bar,舉了15分鐘後,
覺得有點攰!突然好想瞓覺!
由於昨晚星期日,是朋友生日,玩得太夜,
再者,因為下午「飯氣攻心」!
阿強決定要瞓一瞓。

以前,阿強曾經試過在健身室的「健康舞室」蓆地而睡,
舖好健康舞的軟塾在地上,倒頭大睡!
上一次他在健康舞室內睡了半小時,幸運地未遭任何騷擾。
阿強今次諗住照辨煮碗,替自己charge一charge電先!

健康舞室的入口是一度玻璃門,
阿強輕輕推門而入,沒有發出任何聲響!
阿強探頭向內一望,如果無人就可以瞓一瞓。
嘩!赫然見到一名身材瘦削的男子,
趁健康舞室沒有其他人,對落地的大牆鏡行catwalk擺post,
他比女人更女人!扭完兩步,回身俯低身、
右手撐腰、左側手送出飛吻!
陶醉在美妙步姿的catwalk男,
突然從鏡中察覺到阿強的存在,
Catwalk男立即擺出一個似跳緊aerobic的動作。

阿強撞破了catwalk男的好事,十分尷尬!
四目交投,阿強想先打破沉默,
阿強開聲問:「你有冇見過一對健身手套呀?」
Catwalk男專登壓低把聲、老牛咁聲答:「冇喎!」
阿強:「算罷啦!我出去搵吓!」
阿強急急腳離開aerobic房!

阿強的睡意全消,返出去繼續舉鐵。
45分鐘後,阿強完成今天的運動,
但其間阿強再沒有見到Catwalk男的踪影。

阿強步入更衣室,開locker之際,
見到Catwalk男再次出現,
他一邊行一邊講手提電話。
Catwalk男用好「man」好「麻甩佬」嘅語氣,
對電話另一邊講:「挑!我諗住追Nancy,點知Nancy個女同事Annie鐘意咗我,你話係咪吹漲呀?!」
阿強聽在耳中,早已明白Catwalk男另有用心,
專登大大聲講俾阿強聽。

阿強心諗:「就算見到你拖住個女仔行街,我只會覺得係兩位好姊妹的手帕交!」
「就算見到你同個女仔瞓埋一齊,我只會覺得係兩個Lesbian搞嘢咋!」
講了一個大話,跟着要講一百個大話來掩飾第一個大話!
任何人都可以呃,但最悲哀就係自己呃自己!

阿強以後都再有嘗試過入aerobic房瞓覺,
不過入之前,他會產生足夠的噪音,讓房內的人警覺;
情形類似到外國旅行、入酒店房間前,
明知房內無人也會先叩叩門!
心中唸着:「大佬唔該借借吖!小弟借宿咋!」


9 則留言:

  1. D 人黎健身室都係咁自戀+ la , 油其是d大隻佬........講你呀 car 兄.....哈哈

    回覆刪除
  2. 健身室員工,
    我承認自戀啫,
    不過我仲未有勇氣行Catwalk噃!

    回覆刪除
  3. 就黎鼠年, 比你見到貓男真係有運行囉!
    恭喜恭喜!!

    回覆刪除
  4. "阿強的職業需要他外出見客,阿強常常趁見客的時間,開小差偷偷地去健身。"
    哼哼......

    回覆刪除
  5. sava
    我朋友阿強的所作所為,
    我都睇唔過眼!
    哼!

    回覆刪除
  6. 唔好理咁多,阿強唔使自卑得啦!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin