~~~~~~~~~~~~~~~~







2007年4月4日 星期三

On line


(打keybroad 聲 玩 MSN)

A: Hi

B: What's up ah?

A: 好悶啊! 做乜野好呢?

B: 咁咪上網browse下!
有啲網頁介紹新科技,
睇咗又可以增加朋友之間既話題。

A: 嗰啲科技網頁多數都係用英文寫嘅,唔使預我啦。

B: 咁睇下啲人拍嘅短片啦,
原創性又高、又具實驗性,

A: 原創性又高?實驗性又高?
換句說話講,即係無聊!
超勁無聊嘅短片都大把人click黎睇!
慌死唔睇過就會俾人杯葛咁!

B: 香港人係咁架啦!
你咁有見地,
post你嘅獨特意見上留言板吖,
發表一下你既觀點囉,
睇下其他人有乜野回應?

A: 唔使問啦,只要同大圍嘅意見唔同,
一定係會俾人鬧番轉頭架,
同民革批鬥差唔多咋!
其實留言板寫滿問侯人嘅說話,
同公廁入面嗰度門無乜分別咋!
都係俾人塗鴉!

B: 咁搵人吹下水囉,
上chatroom 同人chic chat 吓囉!

A: chatroom?no way!
我剩係鍾意玩MSN咋,
起碼我知道同緊邊個傾緊計,
又可以同一時間同幾個friend一齊傾,
好過以前telephone conference.
最怕喺chatroom度同啲陌生人傾計,
又唔知佢係男、係女、係老、定係嫩?
大家喺到互相鬥講大話。

B: 咁你都可以用第二個身份同人chat架!好公平架!

A: 你有冇諗過頭先啱啱有一個陌生人行過,
開左阿A部電腦玩MSN?
而家同你傾緊計既人唔係阿A呀?

B: 你係邊個?

A: 唔使緊張喎!
你都話網上身份係唔重要架!
你同邊個傾緊計,
都唔使大驚小怪?

B: 我唔驚!咁你又有冇諗過而家同你傾緊計既人唔係阿B吖?

A: 咁橋?究竟邊個先至係阿A?邊個先至係阿B?

B: 無所謂啦!
我數三聲之後一齊離線,
咁乜野都可以重頭黎過!

A: 好!1、2、3、我離線啦!

B: (A真的離線)
下?乜佢真係離左線?
嚮網上都講守信用既咩?
天真!


二零零六年七月

2 則留言:

  1. 原來真係好多可以recycle,呢篇可以變驚嚇片,加D鹽花仲好

    回覆刪除
  2. naruto

    好噃
    cyber sex 加埋「網絡凶靈」
    good idea!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin